Gå til innhold

Kjæresten tar nesten ikke i meg når jeg har uka mi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yes, har uka mi i skrivende stund og jeg blir alltid helt sykt våt og kåt når jeg har mensen🤷‍♀️ Men, typen nekter nesten å ta i meg og en uke er ganske lenge å gå uten noen form for kos, synes jeg. Samtidig skjønner jeg det jo. Flere som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: af36d...338

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med tampong er det jo 100% mulig å stimulere klitoris uten å få blod på seg, er man åpen for baken er det også mulighet for å få en seksuell nærhet. 
Kanskje du skal forføre han mer enn ellers for å vise hva du ønsker?

Anonymkode: 530f5...db6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke vaginal sex under uka, men vi koser mye allikevel. Har heldigvis ganske sjeldent mensen. 

Anonymkode: a591d...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen heldigvis. Samboeren min er kåt alle dager i året og kunne ikke brydd seg om mensen! 

Anonymkode: 98a26...bcd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ordne deg selv, da? Det er ganske normalt at mannfolkene ikke vil ha noe med det området å gjøre den uken, ja. 

Anonymkode: 5e833...b09

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Yes, har uka mi i skrivende stund og jeg blir alltid helt sykt våt og kåt når jeg har mensen🤷‍♀️ Men, typen nekter nesten å ta i meg og en uke er ganske lenge å gå uten noen form for kos, synes jeg. Samtidig skjønner jeg det jo. Flere som kjenner seg igjen? 

Akkurat under «uka» har vi alltid avstått fra sex. Frister ikke noen av oss 😅

Forskjellen er at for oss er ikke 1 uke noe som helst problem uten sex. Hadde en av oss syntes det var kjipt å gå 1 uke uten, så hadde det kanskje vært litt kjedelig 🤷🏼‍♂️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ordne deg selv, da? Det er ganske normalt at mannfolkene ikke vil ha noe med det området å gjøre den uken, ja. 

Anonymkode: 5e833...b09

Er det? Jeg har vært i 5 forhold og alle ville ha sex selv med mensen. Flere av de ville ha oral og, med tampong i ☺️

Anonymkode: d3a21...13e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er det? Jeg har vært i 5 forhold og alle ville ha sex selv med mensen. Flere av de ville ha oral og, med tampong i ☺️

Anonymkode: d3a21...13e

Jeg har over årenes løp hatt en del kjærester/partnere. Ingen av de har villet ha sex når de har «uka». 
Nå ønsker ikke jeg sex med en som er i «uka» heller, så det har jo ikke vært noe problem, men som sagt, ingen av kvinnene/jentene jeg har vært i forhold med har ønsket det.

• Liker 3
Skrevet

En kvinne går i nesten 9 år med mensen i hennes levetid...  Gratulerer med kvinnedagen, idag burde alle menn feire kvinnedagen med suging av klitten🙌🥂

• Liker 4
Gjest Anonymus51
Skrevet

Har aldri brydd meg, heller ikke med dagens partner. Blod smaker veldig lite, og samleie kjennes akkurat like deilig som ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha noe med at når du er i denne perioden så går han på glasskår rundt deg for å ikke trigge et mentalt sammenbrudd etterfulgt av ekstremt kjefting helt uten grunn? Man kan jo faktisk få huden full av noe så enkelt som å røre vedkommende i denne perioden. Saken er at man vet jo aldri hva det er som fyrer av bomba. Så man holder seg jo så usynlig som mulig.

Anonymkode: 65fce...f34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kos, hvordan da? Du har jo ikke mensen på armene, munnen eller panna, mener jeg. Gutta jeg har vært sammen med har vært ulike der, men det er alltid en befrielse med de gutta som gir mer faen selvfølgelig for da får man seg jo faktisk noe 😛

Anonymkode: 36610...715

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan det ha noe med at når du er i denne perioden så går han på glasskår rundt deg for å ikke trigge et mentalt sammenbrudd etterfulgt av ekstremt kjefting helt uten grunn? Man kan jo faktisk få huden full av noe så enkelt som å røre vedkommende i denne perioden. Saken er at man vet jo aldri hva det er som fyrer av bomba. Så man holder seg jo så usynlig som mulig.

Anonymkode: 65fce...f34

Sånn i utgangspunktet ville jeg gått i meg selv dersom dette er en reaksjon du jevnlig fremprovoserer, men om man skal være helt teknisk så er det ikke under mensen sjansen er størst. For jeg regner med at du prøver å beskrive PMS (PREmenstruell) ? 

Anonymkode: 89ab0...9a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å være ekstra kåt under mensen? Mange som er det?

Anonymkode: b9145...2f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lyst under mensen, grunnet smerter. Han bryr seg ikke om mensen og hadde glatt hatt sex om jeg ønsket. Gir han en hjelpende hånd eller BJ da

Anonymkode: 445f6...4ae

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med ham om det? Kanskje han ikke helt veit hva han skal gjøre? Kanskje han tror at mensen betyr 0 sex? Noen ganger framstilles det sånn i film og populærkultur.

Alle mennene jeg har vært med har sett på mensen som ufarlig og naturlig og vi har hatt samleie som vanlig. En ville ikke slikke, men jeg føler også det blir rart å bli slikka når jeg har mensen, det kan jo være litt spesiell lukt. 

Anonymkode: 1b8f3...10e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjenner meg ikke igjen heldigvis. Samboeren min er kåt alle dager i året og kunne ikke brydd seg om mensen! 

Anonymkode: 98a26...bcd

Så dere har blodig sex? Syntes det nlir no gris jeg. 

Anonymkode: 1af3e...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke lyst under mensen, grunnet smerter. Han bryr seg ikke om mensen og hadde glatt hatt sex om jeg ønsket. Gir han en hjelpende hånd eller BJ da

Anonymkode: 445f6...4ae

Samme tenker jeg. Hjelp han da. Gi han utløsning fordi om du ikke kan akkurat de få dagene tante rød er der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme tenker jeg. Hjelp han da. Gi han utløsning fordi om du ikke kan akkurat de få dagene tante rød er der. 

Man gir hvis man har lyst. Det er ikke en forventning eller et krav. Da får de ingenting. Det er jo mange jeg ikke har fått noen noen ting av når jeg har mensen. Når jeg ikke får, hvorfor skal de få?

Anonymkode: 36610...715

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å ha sex med dama når hun har mensen. Tanken på å slikke fitta hennes gjør meg så kåt. Jeg er blodrød rundt munnen, som et villdyr. Slike primitive lyster er de beste

Anonymkode: 5ef26...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...