AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Inspirert av tråden om handyman. Som mann setter jeg pris på at kvinnen jeg bor sammen med kan å lage skikkelig mat fra bunnen av. Er dette urimelig? Flere menn som synes det er et stort pluss at kvinnen kan å lage mat? Anonymkode: 09c5c...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Takk og lov at det ikke var viktig for min mann da vi giftet oss! Den gang kunne jeg ikke å lage mat, så han stod for alle middager i starten. Men jeg har blitt flink med årene. Min mann er faktisk veldig handy, men det ante jeg ikke den gang vi ble sammen. Så det var andre verdier som var viktige for oss begge. Anonymkode: 0d67e...44d
Unika Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Jeg er kvinne, og jeg syntes alle voksne mennesker bør kunne lage mat fra bunnen ja. Så vanskelig er det ikke å tilberede kjøtt/fisk/kylling og ordne med passende grønnsaker til. Det er liksom en primærkompetanse og kunne sørge for å få i seg mat, på lik linje med å klare å dusje/kle/stelle seg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inspirert av tråden om handyman. Som mann setter jeg pris på at kvinnen jeg bor sammen med kan å lage skikkelig mat fra bunnen av. Er dette urimelig? Flere menn som synes det er et stort pluss at kvinnen kan å lage mat? Anonymkode: 09c5c...3fe For oss så lager jeg (kvinne) mat og tar en del husting, mannen er ikke så god på matlaging (ja han har prøvd). Men han jobber og tjener godt og fikser hus,bil og andre handy ting! Vi trives sånn og begge gjør det vi kan best Anonymkode: 2da55...f97
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk og lov at det ikke var viktig for min mann da vi giftet oss! Den gang kunne jeg ikke å lage mat, så han stod for alle middager i starten. Anonymkode: 0d67e...44d Samme her. Vi ble sammen da jeg var 16. Mannen måtte lære meg å koke poteter. 😂 Anonymkode: 11a7a...b31 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inspirert av tråden om handyman. Som mann setter jeg pris på at kvinnen jeg bor sammen med kan å lage skikkelig mat fra bunnen av. Er dette urimelig? Flere menn som synes det er et stort pluss at kvinnen kan å lage mat? Anonymkode: 09c5c...3fe Er det ikke bare basic survival skills at man skal klare å lage mat selv? Er en jente, men bor med to brødre og en far og det er vel mennene som bidrar mest til matlaging. Med mindre kona du har velger å være husfrue og du tar av deg kostnader, så ser jeg egentlig ikke hvorfor du skal kreve mat fra henne hele tiden. Anonymkode: d4ba5...2d5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Ja, fordi det er noe jeg liker å gjøre sammen med damer. Og kvinner som kan lage bra mat, har som regel god smak på mat generelt - det blir mer spennende med ei som liker mat fra de fleste verdensdelene. Anonymkode: 35924...57f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Ja. Det er viktig. Hun kan lage mat, så kan jeg vaske tøy. Lettere det. Anonymkode: 9b2b9...e58
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Kan lage eller vil lage? De fleste kan det vel om de følger en oppskrift og velger å bruke tid på det. Noe annet er om det er noe de liker og faktisk gjør. Anonymkode: 8d63f...145
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Hos oss er det jeg (kvinnen) som lager all mat til måltider, kaker og generelt det som er å gjøre på kjøkkenet. Jeg er nå veldig glad i å lage mat også da så det har selvfølgelig alt å si her. Mannen er ikke handy for fem flate øre så jeg må tråkke til der også. Anonymkode: 11520...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå