AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 35 dager syklus. Mensen startet 17 februar Mensen sluttet 21 februar Kan jeg ha hatt eggløsning lørdag 5 februar da? Slimete utflod i helgen, i dag (rennende og hvit) mens jeg beregner at jeg egentlig skal ha eggløsning førstkommende torsdag (10 februar) Når kan jeg evt teste tidlig? Vente heeelt til 24 mars er lenge 😂 Eller kan jeg ha tatt feil av utfloden, så eggløsning nå er rett rundt hjørnet. Hadde stikninger i magen i helgen og i dag.. Ømfintlige nipler fra søndag kveld.. Er nok bare hodet som spiller meg et puss 😂 Anonymkode: 102bf...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 Dette kan nok dessverre ingen på KG hjelpe deg med. Om du er usikker på syklus bør du teste etter eggløsning. Dette gjør jeg, til tross for at jeg «vet» når på dagen den er. Det handler om at syklus alltid kan endres/det skjer en feil, og jeg er da et menneske som ikke takler å ikke vite om forventet mens er 13 mars eller 23 mars. Jeg tester 4-5 dager før forventet EL hver måned, og med billigtester sine babyplan tester er ikke dette så dyrt. Det skaper mer ro i meg, og realistiske forventninger ift graviditetstester da jeg alltid får EL etter klokka på sekundet, nøyaktig 14,5 døgn etter positiv EL test. Anonymkode: 40d59...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå