AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg driver og sikler på en Hell Bunny kjole, men er så usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille. Jeg har flere kjoler derfra fra før, alle merket med 30/32 i nakken og jeg vil gjerne ha den samme størrelsen igjen. Problemet er at Hell Bunny oppgir å bare gå opp til 6XL, som i følge dem er ment å være en størrelse 26, og de sier også at de aldri har ført større størrelser enn de gjør nå og aldri skiftet system for hvordan å markere størrelser. Så hvis jeg har kjoler fra de fra før, er de størrelse 26 eller mindre, men de er jo ikke det... Så jeg aner ikke om en størrelse 6XL/26 vil passe meg i det hele tatt, eller om det er den samme størrelsen jeg har fra før, bare at de innimellom merker ting med random lapper i nakken eller hva det er de gjør... Er det noen her som har en Hell Bunny kjole i størrelse 6XL726 og kan si noe om hvilken størrelse de bruker til vanlig i "norske" klær, for eksempel på Kapp Ahl eller Zizzi? Kjolen kommer til å koste nesten 2000 kr innen jeg har mottatt den, så det hadde vært fint å treffe riktig på størrelsen og ikke ende med noe som er ubrukelig. Spesielt også siden den er til en veldig, veldig spesiell anledning og jeg virkelig ikke har lyst til å ende med å måtte kjøpe en ukledelig sekk fra Kapp Ahl sånn i siste liten. Håper noen har erfaringer med Hell Bunny og de store størrelsene og kan hjelpe meg litt 🌷 Anonymkode: 3fa22...846
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Jeg har ingen erfaringer, men kanskje du kan sende melding til kundeservice og spørre? Send ved bilde av kjolen, lappen og spør om hvilken størrelse den tilsvarer. Anonymkode: dce6d...63e
Perelandra Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Jeg har ingen erfaring med merket, men forslår at du tar mål av de kjolene du har, og sammenligner med størrelsene i skjemaet her https://hellbunny.com/size-guide
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har ingen erfaringer, men kanskje du kan sende melding til kundeservice og spørre? Send ved bilde av kjolen, lappen og spør om hvilken størrelse den tilsvarer. Anonymkode: dce6d...63e Jeg har gjort det, men de nekter fortsatt for at de har hatt større størrelser før og de nekter for at de har endret hva de kaller de. Så da er jeg akkurat like langt, dessverre. Anonymkode: 3fa22...846
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Perelandra skrev (31 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med merket, men forslår at du tar mål av de kjolene du har, og sammenligner med størrelsene i skjemaet her https://hellbunny.com/size-guide Målene oppgitt på størrelsesskjemaet deres er kroppsmål, ikke mål på plagget. Og kroppen min er av mange grunner VELDIG vanskelig å ta kosistente mål av, så størrelsestabeller hjelper meg lite. Hadde jeg hatt et par mål av den konkrete kjolen, derimot, hadde jeg kunnet sammenligne med ting jeg har fra før Anonymkode: 3fa22...846
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Jeg fant til slutt en blogg som skriver om akkurat dette. Og det viser seg at joda, Hell Bunny produserer kjoler opp til str 30/32, de, i samarbeid med en plus size kjedebutikk. Og det er nettopp der jeg har kjøpt mine. Dette var nedtur og jeg står nå helt uten en plan, men jeg slapp i hvert fall å bruke 2000 kr på en kjole som ikke passer 😅 Veldig irriterende at de ikke kunne fortalt meg dette når jeg kontaktet de, men... Anonymkode: 3fa22...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå