AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #61 Skrevet 9. mars 2022 Jeg er alene og gjør alt selv, hadde vært fint om en partner hadde vært ok med å ta noe av det, men ikke viktig at partneren hverken er handy eller mann for min del. Anonymkode: a7358...301
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #62 Skrevet 9. mars 2022 Jeg kan det meste selv. Skru opp rør og rense, montere lamper, møbler, legge et enkelt gulv, sparkle og male. Har alltid vært mer handy enn han, uten at det har plaget meg. Og så leier vi inn folk til oppgaver som er litt tyngre, da ingen av oss ønsker å bruke tid på det. Han trekker virkelig sin del hjemme likevel. Slike "handy" oppgaver er ikke akkurat det som tar mest tid i disse dager. Personlig synes jeg det er noe utrolig merkelig med folk som forbinder slike ting med å være "mann". Om noe er det en stor fordel å ha små damehender når man skal fikle med små rør, eller bruke elektroverktøy. Anonymkode: 06b7c...3c5
Gjest Jon Are Skrevet 9. mars 2022 #63 Skrevet 9. mars 2022 (endret) En mann bør kunne grunnleggende snekring . Hvis ikke må han ha råd til å få.det fikset.Tror de fleste kvinner er enige i dette. Samtidig må man forvente at en kvinne kan å lage mat , ta vare på barn og hus. Slike ting forandrer seg aldri. Det mannlige kjønnet er skapt for å bygge og å forsvare. Se bare i Ukraina nå. De fleste mennene vil forsvare landet og kvinnene sine. Og noen kvinner gjør det samme. Supert tøft. Vi må ikke bli så opphengt i å vise at det ikke er noen forskjeller,.for det er det. Kvinner elsker menn som kan snekre, ikke hekle. Endret 9. mars 2022 av Jon Are
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #64 Skrevet 9. mars 2022 Jon Are skrev (27 minutter siden): En mann bør kunne grunnleggende snekring . Hvis ikke må han ha råd til å få.det fikset.Tror de fleste kvinner er enige i dette. Samtidig må man forvente at en kvinne kan å lage mat , ta vare på barn og hus. Slike ting forandrer seg aldri. Det mannlige kjønnet er skapt for å bygge og å forsvare. Se bare i Ukraina nå. De fleste mennene vil forsvare landet og kvinnene sine. Og noen kvinner gjør det samme. Supert tøft. Vi må ikke bli så opphengt i å vise at det ikke er noen forskjeller,.for det er det. Kvinner elsker menn som kan snekre, ikke hekle. Ser ikke at noen må kunne snekring. Lage mat og ta vare på barn, det må imidlertid både fedre og mødre beherske. Mannen min er faktisk den eneste i forholdet som kan sy, for han har vært i militæret. Ikke at jeg ser på det som en nødvendig egenskap heller, men vi sparer jo litt penger på skredder. Anonymkode: 06b7c...3c5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #65 Skrevet 9. mars 2022 Ja absolutt mannen min er veldig handy han er maskulin og sterk og høy (176 cm) og jobber som Vekter. Det er kjempe bra👍🏽😊 Anonymkode: b6a7c...0d6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #66 Skrevet 9. mars 2022 Exmannen min var den minst handy personen jeg har møtt. Så jeg drømmer definitivt om en handy mann, er på toppen av lista over det jeg ønsker meg i en mann. Anonymkode: 0aec1...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå