AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Vet ikke om dette er rett forum, men økonomi er nå i fokus. Jeg er ikke interessert i å bruke mange hundre hver mnd, men trenger å ha noe som dekker mitt forbruk. Siden Telia har faset ut mit abonement, er jeg ikke så sikker på om jeg vil være kunde der mer. Det jeg trenger ser etter er: Fri taletid i Norge Fri sms i Norge (bruker det lite, men vil fremdeles ikke betale for dem) utenlandspakke, som ikke er alt for dyr Litt data, så jeg kan bruke, når jeg er ute 2-3 GB er tilstrekkelig Vet egentlig ikke hva som finnes der ute, men syns ikke samlet regning bør bli mer enn 400. Syns fqktisk det er dyrt. Noen som vet om noen bra avtaler der ute, eller har en selv? Anonymkode: 8522c...917
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Enkleste måten å finne det på er å søke opp: https://www.fornye.no/mobiltelefoni/billigste-mobilabonnement/ Etterpå må du søke opp utenlandstilbudene i de selskapene du sjekker. Mye er avhengig av hvilke land du "trenger" å ringe til. Anonymkode: 2f2ec...d6b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enkleste måten å finne det på er å søke opp: https://www.fornye.no/mobiltelefoni/billigste-mobilabonnement/ Etterpå må du søke opp utenlandstilbudene i de selskapene du sjekker. Mye er avhengig av hvilke land du "trenger" å ringe til. Anonymkode: 2f2ec...d6b Takk Anonymkode: 8522c...917 1
Million Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Sønnen min er storforbruker av data, så han har Fri Data Max hos Chilimobil og betaler 398,- kr i mnd. Synes det er en grei sum. Ellers har de 2 GB i mnd til 149,- som jeg har. Byttet nylig til Chilimobil selv, da Telia faset ut mitt billige abonnement også, og ville ha meg over på et mye dyrere et. Da kuttet jeg dem ut og byttet. De har også 4 GB for bare 199,- i mnd! Endret 8. mars 2022 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå