lillesky Skrevet 31. oktober 2005 #21 Skrevet 31. oktober 2005 Det skal bygges mange leiligheter på Majorstua. http://www.nyemajor.no/ ← Ja, Majorstua kommer det stadig noe nytt og det er billigere enn Frogner. Jeg synes Majorstua er mer sentralt en Frogner, selv om de ligger rett oppi hverandre. Men bare det å ha 02 (Frogner) i postnr. istedet for 03 (Majorstua) gjør det dyrere!
Gjest anonymious Skrevet 3. november 2005 #22 Skrevet 3. november 2005 Jeg bor på Frogner og jeg må innrømme at for meg er det viktig og bo et sted som er "in". Det er litt status og bo på Frogner... litt merkelig egentlig pga av at de fleste har har hverken terasse eller hage... men hvis jeg skulle flyttet måtte det blitt til Bislett.... men det blir hvertfall ikke med det første!! Frogner er en superkul bra plass og bo!! Hvis du har penga...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #24 Skrevet 3. november 2005 Hei! Jeg vokste opp på Frogner og elsket det! Så bodde jeg noen år rundt omkring på Majorstua, Nordstrand og Kjelsås. Kjelsås var virkelig ikke til å anbefale, dårlig ungdomsmiljø. Nå bor jeg igjen på Frogner og kommer til å bo her til jeg dør!!! hehe, vi skal nok kanskje ha hus mens lillemor er 5-20 men etter det skal jeg tilbake ja! Nå har jo utrolig mange av disse gamle frognerfruene gått bort og det har kommet masse unge folk og barnefamilier. Og for å sørge for at snobberiet minker så skal de smelle opp 30 sosialboliger midt på frogner plass!!! Det er det fineste stedet jeg vet i Oslo. Gabelsgate er supert. Anbefaler deg å flytte hit!!!! Hilsen C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå