AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 Har du blitt fridd til på en trist/kjip/corny/klein/osv måte? Vurderte du å si nei? Hva skjedde vs hva hadde du håpet på? Jeg ser for meg at mange har nok et ønske om et «drømme-frieri», men absolutt ikke får det. Jeg bare vet at jeg vil ikke bli fridd til med en ring i glasset/maten, det synes jeg er corny. Helst ikke foran en stor forsamling heller. (Og jada, det viktigste er jo at personen frir, men jeg er fortsatt interessert i å høre av noen som har blitt skuffet) Anonymkode: 9b880...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siddisen Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Del Skrevet 8. mars 2022 Siddisen skrev (5 minutter siden): Å fy flate😂🙁 Anonymkode: 9b880...560 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Del Skrevet 8. mars 2022 Ja jeg ble fridd til på en kjip måte. Han kom hjem fra en tur, pakka kofferten halvveis ut, drar frem ringen og setter seg på kne. En helt vanlig dag uten noe spesielt verken før eller etter. Jeg sa ja, men det var kjipt ja. Anonymkode: 406c3...910 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Del Skrevet 8. mars 2022 Vi diskuterte oss frem til at vi burde gifte oss. Stort mer romantisk enn det kan det vel neppe bli 🥰 Anonymkode: 1eb1f...d04 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Del Skrevet 8. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg ble fridd til på en kjip måte. Han kom hjem fra en tur, pakka kofferten halvveis ut, drar frem ringen og setter seg på kne. En helt vanlig dag uten noe spesielt verken før eller etter. Jeg sa ja, men det var kjipt ja. Anonymkode: 406c3...910 Da jeg så tittelen så tenkte jeg at det ikke var noen form for frieri jeg ville blitt skuffa over, men denne varianten hadde faktisk skuffa meg. Altså, det kan jo være så enkelt som å lage en hyggelig middag eller rusle en tur? Ble selv fridd til på overnattningstur i skogen og det var perfekt, men det hadde ikke gjort meg noe om det skjedde på en rekke andre måter. Hadde han bare gjort det sånn i forbifarten hjemme så hadde jeg blitt litt snurt ja. Må forresten legge til at dersom en jeg var usikker på fridde i offentlighet så hadde jeg så klart sagt ja der og da for så å si nei senere Anonymkode: 4fdde...322 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Del Skrevet 8. mars 2022 Siddisen skrev (9 timer siden): Legendarisk! Anonymkode: 4010e...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Del Skrevet 8. mars 2022 Her er jo klassisk eksempel på dette med at noen (kvinner) lager seg enorme forventninger på egen hånd for så å bli skuffet i ettertid. Anonymkode: 82525...f74 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Del Skrevet 8. mars 2022 Han fridde på stuegulvet med minstejenta på fanget. Så lite romantisk og stemningsfullt det kunne bli. Det skal sies at han hadde kjøpt ringen nesten 3 mnd før men fordi de ikke hadde størrelsen min måtte den sendes inn også sommerstengte verkstedet............... Så han skulle egentlig fri på ferie. Tror han var så dritt lei av å gå å være spent når han først fikk den at han bare gikk for det med en gang, kom direkte fra butikken og glidende ned på kne 🤪 Bryllupet ble også tidenes antiklimaks. Fra storslåtte svære greier i Sverige til Nidarosdomen og endte opp på rådhuset pga korona. Men men, jeg har mannen og er utrolig fornøyd med han 🥰 nå når det er et par år siden så virker det helt ubetydelig. Der og da var jeg bare glad for å bli spurt 🥰 Anonymkode: 3bc23...5ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da jeg så tittelen så tenkte jeg at det ikke var noen form for frieri jeg ville blitt skuffa over, men denne varianten hadde faktisk skuffa meg. Altså, det kan jo være så enkelt som å lage en hyggelig middag eller rusle en tur? Ikke noe i det hele tatt... Han var sliten etter reisen fra usa, og jeg måtte lage middag (det helt vanlige jeg hadde tenkt uansett). Og så sovnet han kort tid etterpå. Og jobb dagen etter. Det var faktisk veldig skuffende. Kunne vel ventet til helgen og gjort bittelitt mer ut av det? Forventer ikke all verdens men dette var litt kjedelig. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her er jo klassisk eksempel på dette med at noen (kvinner) lager seg enorme forventninger på egen hånd for så å bli skuffet i ettertid. Anonymkode: 82525...f74 Er ikke alltid at forventningene er så voldsomme. I mitt tilfelle så kunne jeg blitt veldig fornøyd med et frieri sammen med en kopp kaffe på morgenen og så kos i senga etterpå liksom... Anonymkode: 406c3...910 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg hadde blitt skuffet uansett, om han hadde fridd. For meg er frieri lite likestilt. Da har den ene tatt avgjørelsen, planlagt, kjøpt ringer. En så stor avgjørelse vil jeg at vi skal ta sammen. Noen uker etter at vi hadde bestemt oss for at vi skulle gifte oss, kom vi på at det betydde at vi faktisk var forlovet og burde finne ringer. Så da gjorde vi det. Anonymkode: 4c37a...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg hadde blitt skuffet uansett, om han hadde fridd. For meg er frieri lite likestilt. Da har den ene tatt avgjørelsen, planlagt, kjøpt ringer. En så stor avgjørelse vil jeg at vi skal ta sammen. Noen uker etter at vi hadde bestemt oss for at vi skulle gifte oss, kom vi på at det betydde at vi faktisk var forlovet og burde finne ringer. Så da gjorde vi det. Anonymkode: 4c37a...8cc Jeg tenker dette er en fin måte å gjøre det på, men jeg hadde blitt veldig glad for et lite klassisk frieri på kne med f.eks en bukett i etterkant uansett. Anonymkode: 9b880...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. mars 2022 #13 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 2.14): Vi diskuterte oss frem til at vi burde gifte oss. Stort mer romantisk enn det kan det vel neppe bli 🥰 Anonymkode: 1eb1f...d04 Samma her vi ble enige Ingen hadde de store forventningene til frieri og det ble jammen meg flott likeså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 1.58): Har du blitt fridd til på en trist/kjip/corny/klein/osv måte? Vurderte du å si nei? Hva skjedde vs hva hadde du håpet på? Jeg ser for meg at mange har nok et ønske om et «drømme-frieri», men absolutt ikke får det. Jeg bare vet at jeg vil ikke bli fridd til med en ring i glasset/maten, det synes jeg er corny. Helst ikke foran en stor forsamling heller. (Og jada, det viktigste er jo at personen frir, men jeg er fortsatt interessert i å høre av noen som har blitt skuffet) Anonymkode: 9b880...560 Ja.. Ble skuffet. Han hadde en annen plan, men han fridde i senga. Ikke noe romantikk dessverre. Hadde han fridd slik som han hadde planer om, så hadde det betydd mer for oss begge. Han ser det selv også. Men vi har vært gift i 16 år i år❤️ Anonymkode: 9be4e...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Del Skrevet 11. mars 2022 Vi hadde jo pratet om å gifte oss.. Men under dåpen til eldstejenta vår så holder han tale mens vi drikker kaffe. Hele familien samlet. Jeg satt der og hørte på også tar han frem en eske og spør om jeg vil gifte meg med han❤️ jeg ble satt ut men sa så klart ja.. Esken inneholdt ikke en ring men en nydelig klokke med diamanter ❤️❤️ Kanskje ikke så romantisk men noe jeg husker Anonymkode: 3b4fd...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Del Skrevet 27. mars 2022 Jeg fridde til kona på katastrofalt vis. Det plager meg ennå og jeg fatter ikke hva som gikk av meg. Jeg er temmelig sjenert av person og nå det gjaldt å fri så ble jeg supernervøs! Det vil plage meg til dagen jeg dør og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Dersom noen menn leser dette så uansett omstendighetene.....gi en liten innsats i det minste! Ikke gjør samme tabben jeg gjorde. Anonymkode: 31596...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fridde til kona på katastrofalt vis. Det plager meg ennå og jeg fatter ikke hva som gikk av meg. Jeg er temmelig sjenert av person og nå det gjaldt å fri så ble jeg supernervøs! Det vil plage meg til dagen jeg dør og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Dersom noen menn leser dette så uansett omstendighetene.....gi en liten innsats i det minste! Ikke gjør samme tabben jeg gjorde. Anonymkode: 31596...d15 Hvordan fridde du da?? Hvor ille kan det være liksom Anonymkode: 6e20a...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Del Skrevet 27. mars 2022 Så lenge han ikke frir foran andre folk, eller frir under/etter sex (eller med pikken), er det lite feil han egentlig kan gjøre. Jeg trenger ikke noe storslått og romantisk frieri. Anonymkode: 55cd3...94c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå