Gjest Isabellas Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Noen som vet om de har makeupvesker fra Dior på taxfree nå? Slike med et par makeup-produkter i en liten makeupveske - eller fra Versace. Noe annet som er lurt å kjøpe av makeup / kroppsprodukter fra taxfree nå?
Hilde Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Moren min kjøpte Elizabeth Arden 8hourcream håndkrem på taxfree sist hun var i utlandet, og den er veldig, veldig god! Den har visst ikke vært på markedet så lenge, men jeg er allerede solgt. Den er ikke så feit som den vanlige 8hour kremen, og den lukter heller ikke så pyton.
Gjest Isabellas Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 jeg tenkte mer på makeup/parfyme, merkene Dior(makeup/parfyme), Versace(makeup), Gucci(parfyme). Elizabeth Arden er jeg for ung for enda men eight-hour-cremen har jeg
Ephemera Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kjøpte ihvertfall min yndlingsparfyme "Envy" fra Gucci på tax-free i sommer De bruker ikke å ha den i utvalget som man får kjøpt på fly, men jeg tror de har den på de fleste flyplassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå