Gå til innhold

Stefar overgrep

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg ble misbrukt av min stefar i barndommen min i flere år. Min familie vet ikke om dette og har vært min hemmelighet hele livet. Nå har der begynt å gå ganske inn på meg og stefaren min er død. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 543b1...2a2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det må ha vært helt forferdelig å oppleve, og også fryktelig vondt å bære på alene. Har du aldri snakket med noen? Ville tatt kontakt med fastlegen hvis du har et godt forhold til denne. Og kontaktet et NOK-senter. De har spisskompetanse på seksuelle overgrep, krever ikke henvisning, har taushetsplikt og fører ikke journal. Du kan være helt trygg hos dem. Mange klemmer herifra.

❤️:hug:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor lenge holdt han på? 

Anonymkode: f7e2c...1de

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill og fortell dette til noen du stoler på. Dette er ikke en ting du skal holde for deg selv. Jeg forstår det er vanskelig, men stol på meg, det beste er at du snakker med noen om dette. 

Det er helt forferdelig det du har opplevd. Jeg har ikke ord 💔

Anonymkode: ea465...d50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er du og hvor lenge holdt han på? 

Anonymkode: f7e2c...1de

Hei dere. Takk for fine kommenterer. Betyr masse. Skal sjekke ut NOK. Men gjelder det enda som overgrep når han er død? Får jo ikle straffet han. 
Jeg er 24 og dette foregikk fra jeg var 5-6 til slutten av barneskolen ca. Vanskelig og huske det kjenner jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei dere. Takk for fine kommenterer. Betyr masse. Skal sjekke ut NOK. Men gjelder det enda som overgrep når han er død? Får jo ikle straffet han. 
Jeg er 24 og dette foregikk fra jeg var 5-6 til slutten av barneskolen ca. Vanskelig og huske det kjenner jeg.. 

Det er absolutt fremfeles overgrep! Men han blir jo dessverre ikke dømt når han er død. Men undersøk om du kan få voldsoffererstatning evt!

Høres helt forferdelig ut, klem til deg!

Anonymkode: 4e961...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...