Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er interessert i en eldre mann, men er usikker på om han kan falle for meg ettersom jeg er en del yngre.

Tror dere en mann i tidlig 30-årene ville falt for noen som er 8 år yngre?

Anonymkode: 57838...92b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Anonymkode: ea75c...876

AnonymBruker
Skrevet

KAn jo hende, men mest sannsynlig ville han manipulere deg og forsøke å forme deg til den han vil du skal være. Istedet for at du får være den du egentlig er. Ville styrt unna.

Anonymkode: 2f525...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann tidlig i 30 årene er ingen "eldre" mann.

Jeg er 27 og min samboer er 35, og det går helt fint. Merker knapt aldersforskjellen annet enn at hans venner er stort sett alle gift og har ett eller flere barn.

Anonymkode: 5ccf7...124

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En mann tidlig i 30 årene er ingen "eldre" mann.

Jeg er 27 og min samboer er 35, og det går helt fint. Merker knapt aldersforskjellen annet enn at hans venner er stort sett alle gift og har ett eller flere barn.

Vet du Hva definisjonen på eldre er ?

Eldre betyr en som har levd lenger.

Jeg skrev ikke gammel skrøpelig bestefar. Han ville vært enn eldre mann om det var snakk om et år også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du Hva definisjonen på eldre er ?

Eldre betyr en som har levd lenger.

Jeg skrev ikke gammel skrøpelig bestefar. Han ville vært enn eldre mann om det var snakk om et år også.

Ja det gjør jeg. Definisjonen på en eldre person er en mellom 60 og 74.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

KAn jo hende, men mest sannsynlig ville han manipulere deg og forsøke å forme deg til den han vil du skal være. Istedet for at du får være den du egentlig er. Ville styrt unna.

Anonymkode: 2f525...d70

Jeg tror ikke han er typen til det. Jeg har nå bodd for meg selv og forsørget for meg selv siden jeg var 17. Jeg har kjøpt hus, det har ikke han. Så hva han skulle ha «formet» vet nå ikke jeg men.

Bare fordi det kanskje skjedde med deg, betyr ikke det at han mest sannsynlig vil være manipulerende. Men takk for svar likevel

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det gjør jeg. Definisjonen på en eldre person er en mellom 60 og 74.

Jeg snakker da ikke om «de eldre i samfunnet»

Jeg skre jo også aldersgruppen det gjaldt.

Hvis jeg skriver at jeg har en yngre bror og en eldre søster, tror du virkelig hu er på 60?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker da ikke om «de eldre i samfunnet»

Jeg skre jo også aldersgruppen det gjaldt.

Hvis jeg skriver at jeg har en yngre bror og en eldre søster, tror du virkelig hu er på 60?

Fælt så kverulerende du skulle være? Ja jeg så du skrev en mann tidlig i 30-årene. Jeg ville bare presisere at en mann i 30 årene ikke er en eldre mann fordi det var det du skrev. Dessuten er det mange i 20-30 årene som faller for faktisk eldre menn. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, så det kunne vel godt hende at du hadde en eldre søster på 60, tatt ut fra en annen setting enn denne. Jeg skjønner jo at du er i 20-årene, jeg er da ikke dum.

Jeg svarte også på spørsmålet ditt, så hva er problemet.

AnonymBruker
Skrevet

ja. synes ikke 5-10 år er alt for mye når den yngste er over 25.

Anonymkode: de64a...c47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fælt så kverulerende du skulle være? Ja jeg så du skrev en mann tidlig i 30-årene. Jeg ville bare presisere at en mann i 30 årene ikke er en eldre mann fordi det var det du skrev. Dessuten er det mange i 20-30 årene som faller for faktisk eldre menn. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, så det kunne vel godt hende at du hadde en eldre søster på 60, tatt ut fra en annen setting enn denne. Jeg skjønner jo at du er i 20-årene, jeg er da ikke dum.

Jeg svarte også på spørsmålet ditt, så hva er problemet.

Du var vell like så kverulerende?
Det er ikke noe ord som heter gamlere, og ut i fra konteksten er det ikke feil å skrive eldre. Jeg kunne sikkert la vær, men det er fortsatt ikke feil, for han er eldre enn meg.

«Jeg har en fetter som er litt eldre enn meg, 2-3 år tror jeg». Det er ikke feil å skrive

Du blir bare sår og usikker fordi du ikke vil føle deg som eldre. Du er eldre enn alle som er yngre enn deg. Det betyr ikke at du eller kjæresten din er i generasjonen «De eldre».

Det andre du skrev- Ja takk for svar, det var nyttig :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du var vell like så kverulerende?
Det er ikke noe ord som heter gamlere, og ut i fra konteksten er det ikke feil å skrive eldre. Jeg kunne sikkert la vær, men det er fortsatt ikke feil, for han er eldre enn meg.

«Jeg har en fetter som er litt eldre enn meg, 2-3 år tror jeg». Det er ikke feil å skrive

Du blir bare sår og usikker fordi du ikke vil føle deg som eldre. Du er eldre enn alle som er yngre enn deg. Det betyr ikke at du eller kjæresten din er i generasjonen «De eldre».

Det andre du skrev- Ja takk for svar, det var nyttig :)

Vel*

Hvor skrev brukeren "gamlere"?

Hvis jeg var "en eldre mann" ville jeg IKKE falt for deg, fordi fy faen, du virker bare masete, umoden og full av antakelser. "Putting the ass in assumption" = deg.

INGEN ville sagt "eldre mann" om en i begynnelsen (?!) av 30-åra. INGEN. bare fordi du gjør det og antar (hah) at det er riktig, gjør det likevel ikke til en sannhet. Å si "eldre enn meg" er riktig, ja, men ELDRE MANN?!

Anonymkode: 1cef2...3d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror dere en mann i tidlig 30-årene ville falt for noen som er 8 år yngre?

Ja. Det er jo generelt attraktivt om dama er yngre. Samtidig kommer det an på mange andre faktorer. 

Anonymkode: 4d37b...c22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 1.59):

Vel*

Hvor skrev brukeren "gamlere"?

Hvis jeg var "en eldre mann" ville jeg IKKE falt for deg, fordi fy faen, du virker bare masete, umoden og full av antakelser. "Putting the ass in assumption" = deg.

INGEN ville sagt "eldre mann" om en i begynnelsen (?!) av 30-åra. INGEN. bare fordi du gjør det og antar (hah) at det er riktig, gjør det likevel ikke til en sannhet. Å si "eldre enn meg" er riktig, ja, men ELDRE MANN?!

Anonymkode: 1cef2...3d9

// Ordet gamlere ble ikke brukt,Jeg skrev eldre mann, fordi gamlere er ikke et ord som eksisterer. I neste setning ble det poengtert hvor mye eldre mannen er.

Næmmen så bra! Jeg synes du virker som en kranglete bedreviter som ikke kan ha kommet langt i livet med den holdningen. Jeg ville nå ikke falt for en som deg heller siden du er så trangsynt som ikke klarer å forstå konteksten av spørsmålet, uten å måtte kverulere og rette på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring er de fleste menn ganske åpen for yngre damer!

Og blås i kverulant som ikke forstår forskjellen på noen som er eldre enn deg og en eldre, gammel person 🤣

Anonymkode: dbc6b...65d

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er født i 1989 og klarte og dra på meg ei født i 1999 måtte si nei at da ville jeg vært en gammel gris 10 års forskjell tenkt på dette i flere måneder nå 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (10 minutter siden):

Jeg er født i 1989 og klarte og dra på meg ei født i 1999 måtte si nei at da ville jeg vært en gammel gris 10 års forskjell tenkt på dette i flere måneder nå 

Tenkt på dette i flere mnd nå at du er en «gammel gris» eller at du angrer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...