AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Del Skrevet 7. mars 2022 Hva synes dere er den beste parmesanen? Noen tips til noen som er god? Anonymkode: 3a135...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Del Skrevet 7. mars 2022 Parmesan er bedre dess bedre jvalitet den har. Tror ikke jeg forstår spørsmålet, beklager. Anonymkode: 2df97...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Del Skrevet 7. mars 2022 Javel. Anonymkode: bc3b5...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Parmesan er bedre dess bedre jvalitet den har. Tror ikke jeg forstår spørsmålet, beklager. Anonymkode: 2df97...9e7 Regner med hun mener tips til konkrete merker eller butikker som andre synes har god kvalitet og smak Anonymkode: 3a135...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg har ikke noe særlig erfaring med parmesan og har bare smakt noen få, men jeg synes den fra jacobs utvalgte er grei og den fra ostedisken på meny var ganske god. Den vanlige parmareggio man får som stick i de fleste butikker synes jeg ikke er like god etter å ha smakt de andre Anonymkode: 3a135...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg syns den som olivenlunden selger er ganske god. Husker ikke hva den heter akkurat nå. Men da må du i fysisk butikk, og har du ikke det i nærheten blir det litt vanskelig. Har du den delikatessebutikk i nærheten, ville jeg dratt innom der for å se om de har parmesan til salgs. Er du heldig tilbyr de smaksprøver. Utover det syns jeg Jacobs sin er den beste som man får tak i vanlig butikker😊 Anonymkode: 78656...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Del Skrevet 24. mars 2022 Jacobs utvalgte er den beste jeg har smakt🙂 Anonymkode: 3a135...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 0.49): Parmesan er bedre dess bedre jvalitet den har. Tror ikke jeg forstår spørsmålet, beklager. Anonymkode: 2df97...9e7 Haha jvalitet! Anonymkode: 2db73...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Del Skrevet 25. mars 2022 On 3/8/2022 at 2:41 AM, AnonymBruker said: Jeg har ikke noe særlig erfaring med parmesan og har bare smakt noen få, men jeg synes den fra jacobs utvalgte er grei og den fra ostedisken på meny var ganske god. Den vanlige parmareggio man får som stick i de fleste butikker synes jeg ikke er like god etter å ha smakt de andre Anonymkode: 3a135...ef4 Det er bare oster merket Parmigiano Reggiano som er parmesan, hvis det ikke står det på osten så er det ikke parmesan Anonymkode: e00cb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare oster merket Parmigiano Reggiano som er parmesan, hvis det ikke står det på osten så er det ikke parmesan Anonymkode: e00cb...351 Alle disse er det Anonymkode: 3a135...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Del Skrevet 25. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Alle disse er det Anonymkode: 3a135...ef4 👍 Anonymkode: e00cb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå