Gå til innhold

Innafor å slette folk fra facebook, som man har mistet kontakten med?  

28 stemmer

1. 1. Fjerne folk fra facebook?

• Ja
      20
    • Nei
      0
    • Gir blaffen i hvem som er på vennelista mi
      7
    • Syntes det blir litt teit
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gammel venn som behandlet meg skikkelig dårlig (klarte bare ikke å se det før nå..), og jeg har så lyst til å bare fjerne han som venn på facebook. Men jeg er redd for at jeg skal møte på han igjen, eller at fellesvenner skal begynne å lure på hvorfor- og kanskje til og med spørre han om det. 

Har dere pleid å slette folk som dere har mistet kontakten med, eller folk som dere ikke ønsker å være venner med lenger? Og er det noen som har sagt noe om det i ettertid?

Har forresten ikke tenkt til å si noe til han, før jeg fjerner han.

Anonymkode: 0c739...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har hatt kontakt med personen på mange år synes jeg det er innafor 

• Liker 1
Skrevet

Den mest passiv aggressive handlingen en kan gjøre, har ikke slettet men blitt slettet uten at det plagde meg nevneverdig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra 700 til 300 venner. Slettet alle jeg vet jeg aldri kommer til å ta initiativ til å være med igjen, eller som ikke er gode gamle barndomsvenner/kollegaer/familie.

Tror jeg har fått spørsmål om det en gang, og da sa jeg vell noe i duren «Ikke ta det personlig, jeg sletta massevis av andre og.».

Jeg har bare ikke behov for å få oppdatering av folk som jeg ikke omgås lenger.

Anonymkode: e8dd7...de0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lett. Sletter og blokkerer om noen er stygge mot meg,  iallefall. 

Anonymkode: d5672...f3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg sletter noen og stort sett bare om jeg har hatt alvorlige konflikter med noen og tenker at livet er bedre uten dem. Sletter ellers menn jeg har vært involvert med, straks det er over, ellers om noen teppebomber med sine ekstreme meninger eller poster verdens mest uinteressante ting mange ganger om dagen. 

Anonymkode: 6e9c1...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Antonetta skrev (27 minutter siden):

Om du ikke har hatt kontakt med personen på mange år synes jeg det er innafor 

Det er under et år siden sist vi møttes, men jeg hadde det ganske tungt i en periode pga denne personen. Var bare ikke tøff nok til å stå opp for meg selv.. Og noen ganger så kunne jeg tenke at det sikkert var min feil, og at jeg hadde en personlighet som var vanskelig for folk å like. Men det var jo fortsatt ikke greit å behandle meg sånn som han gjorde(utestenging,håning, osv..).

Anonymkode: 0c739...92a

AnonymBruker
Skrevet

Av og til. Men jeg har svært mange hundefolk på facebook. Driver med avl og utstilling, så fb min er lite personlig, men kunne godt tenkt meg å ryddet opp litt, men med over 1600 venner ser jeg for meg at det blir litt av en jobb🥴 Instagram har jeg kun venner og familie.

Anonymkode: 62c97...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Slettet en eks, men angrer😕

Anonymkode: 82128...78c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...