AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Betyr det at de mener det skal holde? Altså fra en flyplass, nedom OSL i 1t og 15min før flyet videre går til utlandet? Og begge strekningene flys av Norwegian selv? Synes det høres lite ut. Anonymkode: 152cb...754
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 1t 15min er nok 😊 men om det er sent på dagen og fredag/søndag kan det jo være litt forsinkelser utover dagen (men igjen, et fly kan være forsinket når som helst så det kan man egentlig ikke ta høyde for) Du fint booke med det tiden! Anonymkode: 14b80...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1t 15min er nok 😊 men om det er sent på dagen og fredag/søndag kan det jo være litt forsinkelser utover dagen (men igjen, et fly kan være forsinket når som helst så det kan man egentlig ikke ta høyde for) Du fint booke med det tiden! Anonymkode: 14b80...b5f Takk for svar Men må man ikke hente bagasjen på båndet, slepe den opp og sjekke inn på nytt, og så gjennom sikkerhetskontroll? Jeg har jo ikke reist siden før covid, så det kjennes nesten ut som jeg må lære å sykle på nytt. Ts Anonymkode: 152cb...754
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar Men må man ikke hente bagasjen på båndet, slepe den opp og sjekke inn på nytt, og så gjennom sikkerhetskontroll? Jeg har jo ikke reist siden før covid, så det kjennes nesten ut som jeg må lære å sykle på nytt. Ts Anonymkode: 152cb...754 Nei. Er begge flyene med samme selskap går du bare til neste gate. Anonymkode: 01339...e8d 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Så lenge du kjøper hele reisen i ett, si Trondheim-Berlin med mellomlanding, og ikke kjøper én billett fra Trondheim til Oslo og så ny billett fra Oslo til Berlin går alt automatisk. Når du kommer FRA utlandet er det et par land hvor du må plukke opp bagasjen på veien hjem, men det står på nettsidene. Til utlandet blir bagasjen sendt hele veien og du har billett hele veien. Du går av flyet i Oslo, går mot transfer i stedet for ankomst og finner gaten til neste fly 😊 Anonymkode: 14b80...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar Men må man ikke hente bagasjen på båndet, slepe den opp og sjekke inn på nytt, og så gjennom sikkerhetskontroll? Jeg har jo ikke reist siden før covid, så det kjennes nesten ut som jeg må lære å sykle på nytt. Ts Anonymkode: 152cb...754 Dette gjorde man da ikke før covid, hva snakker du om? Anonymkode: 1633b...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette gjorde man da ikke før covid, hva snakker du om? Anonymkode: 1633b...a8a At jeg har glemt hvordan man reiser. Jeg har blandet med det b5f sier om innreise. Takk for svar, dere andre Ts Anonymkode: 152cb...754 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Så lenge du bestiller reisen som gjennomgående reise fra a til b, så er det flyselskapet som har ansvaret for deg om det evt skulle bli forsinkelser eller noe. Da blir booket om, kan få overnatting og mat dekket, på deres bekostning. Anonymkode: 80b67...c71 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Den tiden skal holde. Husk å ikke følge køen når du kommer til Oslo. Hvis du går ut må du gjennom sikkerhetskontroll på nytt. Gå rett inn i hallen, følg Transfer-skilt. Anonymkode: d2472...c76 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 Men dere. Gjelder dette selv om jeg bestiller reisen gjennom feks Travellink i stedet for direkte hos Norwegian? Hvorfor er reisen billigere hos Travellink enn hos Norwegian selv? TS Anonymkode: 152cb...754
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #11 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 0.33): Nei. Er begge flyene med samme selskap går du bare til neste gate. Anonymkode: 01339...e8d Hmmm, jeg har billett med mellomlanding med SAS om noen uker, og da jeg ringte inn for å høre om jeg måtte sjekke inn bagasjen, sa hun jeg snakket med at jeg måtte det fordi det var lovpålagt. Synes det var rart, for jeg har jo reist tidligere på samme måte uten å måtte sjekke inn bagasjen på nytt. Jeg skjønner ikke hvorfor man av og til må sjekke inn bagasje på nytt (har opplevd det før, men sjeldent), mens man som oftest ikke trenger det. Anonymkode: 23096...532
Gjest ti10 Skrevet 13. mars 2022 #12 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men dere. Gjelder dette selv om jeg bestiller reisen gjennom feks Travellink i stedet for direkte hos Norwegian? Hvorfor er reisen billigere hos Travellink enn hos Norwegian selv? TS Anonymkode: 152cb...754 Sannsynligvis ser det veldig billig ut fordi bagasje ikke er inkludert, men så kan det bli veldig dyrt med bagasjetillegg. Det kan godt ende med å bli mye dyrere enn Norwegians tilbud. I tillegg har jeg hørt at folk sliter med kundeservice hos Travellink og lignende selskaper.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #13 Skrevet 13. mars 2022 ti10 skrev (2 timer siden): Sannsynligvis ser det veldig billig ut fordi bagasje ikke er inkludert, men så kan det bli veldig dyrt med bagasjetillegg. Det kan godt ende med å bli mye dyrere enn Norwegians tilbud. I tillegg har jeg hørt at folk sliter med kundeservice hos Travellink og lignende selskaper. Bagasjen var ikke inkludert hos noen av dem 🤔 5000 i forskjell. TS Anonymkode: 152cb...754
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #14 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmmm, jeg har billett med mellomlanding med SAS om noen uker, og da jeg ringte inn for å høre om jeg måtte sjekke inn bagasjen, sa hun jeg snakket med at jeg måtte det fordi det var lovpålagt. Synes det var rart, for jeg har jo reist tidligere på samme måte uten å måtte sjekke inn bagasjen på nytt. Jeg skjønner ikke hvorfor man av og til må sjekke inn bagasje på nytt (har opplevd det før, men sjeldent), mens man som oftest ikke trenger det. Anonymkode: 23096...532 Var det på tur inn eller ut av landet? TS Anonymkode: 152cb...754
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Var det på tur inn eller ut av landet? TS Anonymkode: 152cb...754 Dette er innenlands. Anonymkode: 23096...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå