Gå til innhold

Julegaver i Praha

Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Praha til uken, og tenkte å få handlet mesteparten av gavene der. Jeg har vært i Praha en gang før i år, og fikk et lite inntrykk av hva som finnes, men vil veldig gjerne ha noen tips, da jeg kun handlet til meg selv forrige gang.

Jeg trenger gaver til mamma, tante og bestemor, alle ønsker seg ting de kan "bruke opp", materielle ting har de nok av. Kroppspleieprodukter, mat, vin..?

Bror er 22 og glad i "dingser", finnes det noen gadgetbutikk i Praha?

Søster og venninner er grei, Zara fikser den biffen.

Onkel har bar i kjelleren og samler på alkohyler fra inn og utland, noe spesielt jeg kan kjøpe med bortsett fra tjekkisk øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onkel har bar i kjelleren og samler på alkohyler fra inn og utland, noe spesielt jeg kan kjøpe med bortsett fra tjekkisk øl?

Hvis det kan være aktuelt å kjøpe en veldig god tsjekkisk rom....så kan jeg krabbe ned i kjelleren og se om jeg får lest av etiketten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor det du trenger kanskje.. men i Praha har de noen kjempefine, store julekuler i glass/krystall(?) som er malt på. Jeg er egentlig ikke noen fan av glorete julepynt, men disse er kjempefine. De skal sikkert ikke henge på treet heller, men i vinduet e.l.

Kanskje en idè til de som egentlig vil ha forbruksgaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...