Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å jobbe både i ukedager og av og til helg, så spare masse penger. Bo i telt og spare til en bolig. Noen som har gjort det før?

Anonymkode: e985e...a15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal du bo i telt? Husk at du ikke bare kan sette opp telt hvor som helst - i utmark kan man bare villcampe to netter på et sted før man må flytte seg videre.

Så du bør jo alliere deg med noen der du får lov til å ha teltet stående. Hva gjør du med sanitær og hygiene? 

Anonymkode: da78d...50e

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde heller leid en garasje ass, telt er pisskaldt. Det er garasje også i for så vidt, men det er bedre enn telt

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med campingvogn?  Jeg bor store deler av året i det.  

Anonymkode: af1be...f72

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kaldt her i landet. Ville heller leid et billig rom i kollektiv. Da har du det i alle fall varmt og komfortabelt. Er godt å kunne ta seg en dusj, og gå på en innendørs do, og kunne lage seg mat på et kjøkken. Da har du kanskje mer energi til å jobbe mer og. Telt høres slitsomt ut i lengden.

Anonymkode: 6e0c8...62b

• Liker 1
Skrevet

Hvor skal du kjøpe? Har du råd til å kjøpe et annet sted en en storby?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort, men kunne fint ha bodd i en isolert campervan året rundt. 

Anonymkode: ee444...524

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde jeg aldri gjort, men kunne fint ha bodd i en isolert campervan året rundt. 

Anonymkode: ee444...524

Kjipt liv det da, hvis du må flytte den rundt.

Anonymkode: 6c69f...f88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at en uansett sånne «kreative» løsninger bør være bostedsregistrert hos noen. UFB er ikke noe en bør trakte etter. Det funker fint å bo i ei godt isolert campingvogn på vinteråpen campingplass hvor en har tilgang til sanitæranlegg og klesvask, men det er ikke sikkert at du er ønsket der på fulltid

Anonymkode: bff98...b7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjipt liv det da, hvis du må flytte den rundt.

Anonymkode: 6c69f...f88

Et telt må du jo også flytte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...