Gå til innhold

Samletråd for dating av leger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det var på sin plass å bare samle alt på et sted for å minimere antall tråder. Sånn.

Jeg har også datet leger.. en gang i tiden.. dumpet to av de, hadde hyggelig tid med en tredje, men som på sikt ble en god venn istedet. Ikke noe mer sensasjonelt å meddele. 

hva med deg? 

Anonymkode: 2d672...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenkte det var på sin plass å bare samle alt på et sted for å minimere antall tråder. Sånn.

Jeg har også datet leger.. en gang i tiden.. dumpet to av de, hadde hyggelig tid med en tredje, men som på sikt ble en god venn istedet. Ikke noe mer sensasjonelt å meddele. 

hva med deg? 

Så tøvete... Hva er så spesielt med å date leger?

Anonymkode: aa2f3...9c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så tøvete... Hva er så spesielt med å date leger?

Anonymkode: aa2f3...9c3

Tydeligvis mange som synes det er spesielt og søpler ned forumet med dette. Derav samletråd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leger er da bare menn de og, akkurat som alle andre menn. Det er bare et yrke. Hvorfor denne hetsen mot å date leger. Så lenge han ikke er fastlegen din så er han jo bare en vanlig mann, som alle andre menn. Har selv en greie med en mann som tilfeldigvis er lege, ikke fordi han er lege. Har menn i andre yrker mindreverdighetskomplekser fordi de ikke er leger. Det er jo jo bare tull. Jeg liker en mann for den han er, ikke fordi han har et spesielt yrke. Så mye tull her inne noen ganger altså.

Anonymkode: 822b1...810

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten datet en psykolog, får jeg noe cred for det?

Anonymkode: 976ef...268

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leger er da bare menn de og, akkurat som alle andre menn. Det er bare et yrke. Hvorfor denne hetsen mot å date leger. Så lenge han ikke er fastlegen din så er han jo bare en vanlig mann, som alle andre menn. Har selv en greie med en mann som tilfeldigvis er lege, ikke fordi han er lege. Har menn i andre yrker mindreverdighetskomplekser fordi de ikke er leger. Det er jo jo bare tull. Jeg liker en mann for den han er, ikke fordi han har et spesielt yrke. Så mye tull her inne noen ganger altså.

Leger kan vel være kvinner også.

Anonymkode: 63ca5...9cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi lage en samletråd for de som dater rørleggere neste gang?

Anonymkode: 3cd97...e74

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har nesten datet en psykolog, får jeg noe cred for det?

Anonymkode: 976ef...268

Nei. Pseudovitenskap så det holder. Er vel på linje med å date en astrolog.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har noen påstått noe annet? Fortalte om min egen situasjon. Med en mann!

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en lege. Han var en følelseskald drittsekk men sinnsyk i sengen, fikk flere vaginalorgasmer og det pleier jeg ikke å få. Takket nei til å møte han igjen pga personligheten hans. Møtte en kjekk lege på Ullevål i forbindelse med kontroll, han tenker jeg enda på 5 år senere fordi han var så kjekk og hadde så snille øyne. Håper han en dag kommer på tinder 🤣

Anonymkode: e4b45...d6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 0.37):

Leger er vel stort sett kvinner om dagen, eller i hvert fall er medisinstudenter det. Hva er det slags rar greie, en form for hypokonderi el Munchausen noe, å være besatt av en yrkesgruppe? 

Anonymkode: 8b58d...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Ikke funnet én singel lege til nå. De har dame eller så holder de seg langt unna datingsider. 

Anonymkode: ea6cc...840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...