Gå til innhold

De fleste rundt oss har nå hatt covid……

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

…. bortsett i fra oss. Vi har hatt noen av de symptomene covid gir og vi har vært ett par runder forskjølet og testet oss alle sammen i husstanden, men ingen positiv test.

Men….. det som er at jeg har en ekstrem luktesans og kan lukte meg frem til lukter som ingen andre kjenner. De siste dagene så lukter jeg allslags lukter, men syns det lukter mye piss. Piss av meg selv av alleting. Jeg dusjer ca to ganger til dagen, bruker deo og andre gode såper og bodylotion og ellers veldig ekstrem hygienisk.. I dag så tok jeg meg på nyvasket klær fra topp til tå, men etter en stund så syns jeg selv at jeg lukter litt piss (har ingen problemer med lekkasje . Og ikke slurver jeg med toalett besøkene heller). 

Nå har jeg litt småangst og klarer ikke å sette meg nærme andre personer i tillfelle dei også kjenner pisslukten 😩

Flere som har det slikt ? Kan jeg hatt covid og ikke fått utslag på testene som igjen har kanskje køddet med luktesansen min… eller så lukter jeg så ille 🙁

Anonymkode: 65d49...b11

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er hjernesvulst.

Anonymkode: 44bd1...59e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og har hatt et lignende problem i flere år, lenge før covid. (Har ikke hatt covid selv). I perioder lukter jeg en helt utrolig ekkel lukt av meg selv, i munn/nese, og føler det lukter flere meter rundt meg. Lukten endrer seg, og kan enten være en slags råtten lukt, eller en slags kjemisk lukt. Og i like lange perioder er alt normalt igjen. Har vært hos flere leger, og en tannlege, og ingen finner noe galt. Den ene legen mente det kanskje kunne være noe med luktsenteret i hjernen, noe ufarlig, men visste ikke årsaken. Hun mente det bare var jeg som kjente denne lukten. Jeg har ikke stolt på det siste der, og har unngått å være i nærheten av mennesker når dette står på. Har heller ikke turt å date på mange år😔 Det er veldig hemmende, så jeg skjønner godt det er frustrerende for deg også. Kan det være noe lignende du opplever? Har du en partner du kan spørre?

Anonymkode: 38798...aed

• Hjerte 1
Skrevet

Lenge siden du har kjørt en maskinrens?

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om det er en god del falske negative tester ute og går. Kan jo være du har hatt (eller har) covid.

Kan du ikke spørre en venn eller venninne om de kjenner lukten?

Anonymkode: 67460...d1d

AnonymBruker
Skrevet

Pcr eller hurtigtest?

Anonymkode: c5567...c94

AnonymBruker
Skrevet

Tatt graviditetstest da? 

Anonymkode: 00e24...8e8

• Opprett ny...