AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hei. Jeg har ikke snakket med broren min på noen uker. Vi hadde en krangel og jeg har bare ikke hatt noe lyst til å ringe han siden han ringer aldri meg. Jeg har ikke lyst til å være den som alltid tar kontakt. Jeg har fått lov til å låne netflix konto av dem lenge. I går så jeg plutselig at de har fjernet min konto der, siden jeg ikke får trykket på noe lenger og det står at brukeren ikke finnes. Jeg ringte han og han tok ikke telefonen. Jeg skal lage min egen konto i morgen, men jeg lurer på hva dere synes om dette. Var det ondt gjort mot meg? Jeg synes de kunne gitt meg en beskjed om det før de gjorde det sånn at jeg kunne fått tid til å skrive ned hvor langt jeg var kommet på serien jeg ser på, men nå går ikke det. Dette er en filleting, men bare lurer hva dere tenker? Takk for svar. Anonymkode: cf886...9a2 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg har ikke snakket med broren min på noen uker. Vi hadde en krangel og jeg har bare ikke hatt noe lyst til å ringe han siden han ringer aldri meg. Jeg har ikke lyst til å være den som alltid tar kontakt. Jeg har fått lov til å låne netflix konto av dem lenge. I går så jeg plutselig at de har fjernet min konto der, siden jeg ikke får trykket på noe lenger og det står at brukeren ikke finnes. Jeg ringte han og han tok ikke telefonen. Jeg skal lage min egen konto i morgen, men jeg lurer på hva dere synes om dette. Var det ondt gjort mot meg? Jeg synes de kunne gitt meg en beskjed om det før de gjorde det sånn at jeg kunne fått tid til å skrive ned hvor langt jeg var kommet på serien jeg ser på, men nå går ikke det. Dette er en filleting, men bare lurer hva dere tenker? Takk for svar. Anonymkode: cf886...9a2 Da er det jo ikke «din» konto. Betal for din egen jævla netflix. Anonymkode: 32d58...ded 89 1 9
Muskath Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg tenker at det var smålig gjort. Så dumt å gjøre det pga en krangel. 19
Gjest rampenissen72 Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg har ikke snakket med broren min på noen uker. Vi hadde en krangel og jeg har bare ikke hatt noe lyst til å ringe han siden han ringer aldri meg. Jeg har ikke lyst til å være den som alltid tar kontakt. Jeg har fått lov til å låne netflix konto av dem lenge. I går så jeg plutselig at de har fjernet min konto der, siden jeg ikke får trykket på noe lenger og det står at brukeren ikke finnes. Jeg ringte han og han tok ikke telefonen. Jeg skal lage min egen konto i morgen, men jeg lurer på hva dere synes om dette. Var det ondt gjort mot meg? Jeg synes de kunne gitt meg en beskjed om det før de gjorde det sånn at jeg kunne fått tid til å skrive ned hvor langt jeg var kommet på serien jeg ser på, men nå går ikke det. Dette er en filleting, men bare lurer hva dere tenker? Takk for svar. Anonymkode: cf886...9a2 For et i-lands problem…. Ja stakkars deg som ikke vet hvilken episode du var på i serien du ser på. Endret 7. mars 2022 av rampenissen72
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 23.35): Da er det jo ikke «din» konto. Betal for din egen jævla netflix. Anonymkode: 32d58...ded Jeg fikk låne dems konto. De betalte ikke ekstra for meg. Summen var den samme som det hadde vært om jeg ikke hadde hatt en konto der. Ja, jeg skal lage min egen i morgen. Muskath skrev (På 7.3.2022 den 23.35): Jeg tenker at det var smålig gjort. Så dumt å gjøre det pga en krangel. Tusen takk. rampenissen72 skrev (På 7.3.2022 den 23.37): For et i-lands problem…. Ja stakkars deg som ikke vet hvilken episode du var på i serien du ser på. Det er ikke et problem. Forstår det kan fremstå slik, men jeg lurte bare på hva dere tenkte om det. Ts Anonymkode: cf886...9a2 1 1
Jdz Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Jeg tenker at om dere ikke er i samme husholdning så bryter dere Netflix sine retningslinjer for bruk. Forutsatt at dere er voksne mennesker virker det teit av broren din å straffe deg som om du var et barn fordi dere kranglet, men du bør kanskje opprette din egen Netflix uansett 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk låne dems konto. De betalte ikke ekstra for meg. Summen var den samme som det hadde vært om jeg ikke hadde hatt en konto der. Ja, jeg skal lage min egen i morgen. Ts Anonymkode: cf886...9a2 Minner meg om de som vil sitte på gratis i taxi fordi man uansett kjører forbi... Anonymkode: b2f8d...1d2 35 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 Kan ikke si noe om bakgrunnen og deres motiver. Men jeg gjorde det mot eksen min når jeg fant ut at han hadde vært utro 😅 Anonymkode: 3bce5...a3f 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 Jdz skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at om dere ikke er i samme husholdning så bryter dere Netflix sine retningslinjer for bruk. Forutsatt at dere er voksne mennesker virker det teit av broren din å straffe deg som om du var et barn fordi dere kranglet, men du bør kanskje opprette din egen Netflix uansett 🙂 Vi har ikke brutt noen regel. Takk, jeg også føler det. Ville bare se om andre mente det samme. Siden jeg har spandert så mye på han, veldig dyre ting, så synes jeg det var unødvendig å fjerne den uten å si i fra først. Synes det er like greit at jeg lager min egen. Det var på engelsk, og vil helst ha den på norsk så kan vel fikse det nå. Ts Anonymkode: cf886...9a2
Hippogriff Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 Tenker at du er voksen og det er naturlig at du betaler selv 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 Skikkelig smålig. Anonymkode: 25589...074 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 Hippogriff skrev (Akkurat nå): Tenker at du er voksen og det er naturlig at du betaler selv Grunnen til at jeg fikk låne dems var fordi jeg ikke fikk til å lage min egen, det var noe feil med bank kortet mitt når jeg skulle registrere. Jeg ringte inn til netflix og det funket ikke å resgistrere den gangen, jeg aner ikke hvorfor. Da sa min bror at jeg kunne låne dems. Men dette er lenge siden. Jeg har nytt bank kort nå siden den gangen så håper det virker nå når jeg skal lage ny Synes bare de kunne sagt ifra om det, men finner vel ut hvor langt jeg var kommet, må bare brukte litt tid på å lete. ts Anonymkode: cf886...9a2 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 Vel noen mennesker fortjener dette. Søsteren min gjorde dette mot mon bror da vi var uvenner og jeg synes det er fortjent. Hvorfor nyte goder av en person du ikke vil ha kontakt med. Anonymkode: 18360...060 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 Er det du som passer ungene til broren din? Uansett. Helt enig i at de kunne sagt fra før de fjernet brukeren din. Har dere ellers et greit forhold hvor dere snakker normalt sammen du og broren din? Og med svigerinnen din? Håper du finner fort utav hvor langt du var kommet på serien din 😊 Anonymkode: 315cf...0ff 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 Åja, så nå at dere hadde kranglet og ikke snakket på noen uker... Anonymkode: 315cf...0ff
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Vi har ikke gjort noe galt her. Vi bor i samme hus. Men jeg har uansett ikke netflixen dems mer. ts Anonymkode: cf886...9a2 Endret 9. mars 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det du som passer ungene til broren din? Uansett. Helt enig i at de kunne sagt fra før de fjernet brukeren din. Har dere ellers et greit forhold hvor dere snakker normalt sammen du og broren din? Og med svigerinnen din? Håper du finner fort utav hvor langt du var kommet på serien din 😊 Anonymkode: 315cf...0ff Nei. Håper jeg finner det ut ja :)ts Anonymkode: cf886...9a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har ikke gjort noe galt her. Vi bor i samme hus. Men jeg har uansett ikke netflixen dems mer. ts Anonymkode: cf886...9a2 Så du bor og deler kjøkken med din bror men har ikke snakket med han på uker? Han har nok tenkt at det å betale Netflix for deg var midlertidig. Og gått lei av at du ikke betaler selv. Anonymkode: 1bc8e...c3b 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #19 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi har ikke gjort noe galt her. Vi bor i samme hus. Men jeg har uansett ikke netflixen dems mer. ts Anonymkode: cf886...9a2 Hvis du har en egen leilighet er du ikke i samme husstand. Da skal du ha eget Netflix abonnement. De som bor i blokk er heller ikke samme husstand selvom de bor i samme hus. Anonymkode: beccf...fab 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #20 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis du har en egen leilighet er du ikke i samme husstand. Da skal du ha eget Netflix abonnement. De som bor i blokk er heller ikke samme husstand selvom de bor i samme hus. Anonymkode: beccf...fab Hva kan skje med det? Jeg visste ikke om det. Jeg har ikke netflixen deres mer. Ts Anonymkode: cf886...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå