Gå til innhold

Hagemøbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre var ikke økonomien på topp i fjor når det var utsalg av hagemøbler. Prisen som folk selger på fb/Facebook kan man egentlig kjøpe nytt for.

Uansett, er det mulig å fortsatt få tak i fjorårets hagemøbler til en rimelig penge ? Har prøvd å googlet litt uten så stor hell, men kan tenke meg det er noen som sitter på verdifull informasjon.

Ser dog Jysk har tilbud nå, men det er jo årets. Vil få mest mulig for minst mulig.

Anonymkode: c3572...fa9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De selger ut lageret på høsten for å gjøre plass til andre varer, så nei. 

Du kan jo håpe noen kjøper nye møbler utover våren og selger de gamle billigere. 

Anonymkode: 2d204...fa3

• Liker 3
Skrevet

Hageland startet salget på fjorårsmodeller forrige uke. I alle fall på "min" Hageland😊 Så sjekk der!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dessverre var ikke økonomien på topp i fjor når det var utsalg av hagemøbler. Prisen som folk selger på fb/Facebook kan man egentlig kjøpe nytt for.

Uansett, er det mulig å fortsatt få tak i fjorårets hagemøbler til en rimelig penge ? Har prøvd å googlet litt uten så stor hell, men kan tenke meg det er noen som sitter på verdifull informasjon.

Ser dog Jysk har tilbud nå, men det er jo årets. Vil få mest mulig for minst mulig.

Anonymkode: c3572...fa9

Hei, 

Hva med å bygge selv da? Eller evt kjøpe på finn brukt.

Anonymkode: c300d...55c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 22.46):

De selger ut lageret på høsten for å gjøre plass til andre varer, så nei. 

Du kan jo håpe noen kjøper nye møbler utover våren og selger de gamle billigere. 

Anonymkode: 2d204...fa3

Du burde ikke være så bastant. Hageland er en av de som selger masse hagemøbler til redusert pris nå i disse tider.

Anonymkode: 5e2a1...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...