AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Skolegutten teste positivt i dag.. lillesøster har ikke fått det enda.. Hun må da være hjemme fra bhg. til han er ute av isolasjon? Anonymkode: c3de6...da7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skolegutten teste positivt i dag.. lillesøster har ikke fått det enda.. Hun må da være hjemme fra bhg. til han er ute av isolasjon? Anonymkode: c3de6...da7 Nei. Det er anbefalt 4 dager ved pos test, kun anbefalt. Så lenge barnet ikke har symptomer kan hun gå i bhg uansett om test er neg eller pos. Anonymkode: 4b4b0...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Hæ? Barn som ikke er syk/har testet positiv, skal da ikke være hjemme. Selv med positiv test må de ikke være hjemme. Det er dog anbefalt, for å ha mitt på det rene. Anonymkode: 5cff9...72f 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Søsken trenger ikke være hjemme. Den som har covid skal være hjemme i fire dager eller til man har vært feberfri i 24 timer. Anonymkode: 34d6a...76c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Anbefalingen om å holde seg hjemme i 4 dager gjelder ikke smittede barnehagebarn og skoleelver. De anbefales å holde seg hjemme når der er syke (feber, oppkast, diaré). Ved feber gjelder generelle råd om at barna skal ha vært feberfrie i 24 timer før de går på skolen og i barnehagen. Anonymkode: c2617...930 2
Rucula Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Mine 2 barn har vært i barnehagen hele forrige uke med full korona. det var null stress sa bhg da jeg spurte, så lenge de ikke føler seg dårlig 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Hvor i alle dager har du fått det i fra? Anonymkode: 2ae3c...65a 2
Mezzosoprena Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skolegutten teste positivt i dag.. lillesøster har ikke fått det enda.. Hun må da være hjemme fra bhg. til han er ute av isolasjon? Anonymkode: c3de6...da7 Nei.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Skjønner ikke de som sender med korona. Selvom barnet ikke er dårlig. Kan fortsatt smitte andre, og ikke alle tåler viruset 🙈 Vi har nå hatt runde nr 2. I november var det kun jeg som ble dårlig, barna hadde masse snørr men ellers i god form. Men nå denne gangen ble barna veldig dårlig, 5åringen gikk det værst utover. 🙈 i går var første dagen i barnehagen for dem på litt over 1 uke, heldigvis går det bra nå. Men de var helt utslitte i kroppen begge 2. Anonymkode: 95f70...9eb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke de som sender med korona. Selvom barnet ikke er dårlig. Kan fortsatt smitte andre, og ikke alle tåler viruset 🙈 Vi har nå hatt runde nr 2. I november var det kun jeg som ble dårlig, barna hadde masse snørr men ellers i god form. Men nå denne gangen ble barna veldig dårlig, 5åringen gikk det værst utover. 🙈 i går var første dagen i barnehagen for dem på litt over 1 uke, heldigvis går det bra nå. Men de var helt utslitte i kroppen begge 2. Anonymkode: 95f70...9eb Holdt selvsagt ikke mine unger hjemme fra barnehage og skole når de ikke hadde noen symptomer, men positiv test. Arbeidsplassen min drukner i egenmeldinger til de som faktisk er syke. Anonymkode: c2d6a...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Send i barnehagen så lenge barnet er i god form Covid er helt ufarlig Anonymkode: 2a0a9...372 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå