AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Kjæresten min har vært utro mot to av eksene sine. Jeg synes dette er veldig dumt, men kan ikke gjøre noe med fortiden hans. Han sier og beviser at det aldri ville skjedd med meg og han og at han har lært. Men risikoen for at han er utro enn en som ikke har vært utro er jo høyere, men man kan vel forandre seg og lære av feil.. og dette sitatet «en gang utro, alltid utro» er det sånn? Er det noen her som har vært utro før som kan forklare litt? Anonymkode: 52e0a...4d3
Meg.no Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Om du vil forstå deg på fremtiden til en person, så er det sikreste å se på fortiden til personen. Stol mer på det, enn hva som blir sagt. 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Han og eksens forhold, er ikke ditt og hans forhold. Men utroskap kan man faktisk ikke gardere seg mot. Anonymkode: f3e8e...438 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Jeg skal ikke si at det alltid er sånn. Men mannen min var utro mot eksen sin. Og han var det mot meg da jeg var gravid. Tror dessverre ofte det sier noe om personligheten til folk. Ville selv aldri vært utro, tross fristelser. Anonymkode: d0d24...8ec 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Har han noen forklaring på hvorfor han kunne gjøre det da? Hvis det bare var "noe som skjedde", hvorfor skulle det ikke kunne skje igjen? Og nøyaktig hva har han lært og hvorfor? Anonymkode: 5979b...a80 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Min erfaring er at hvis det er et mønster med utroskap med samtlige ekser, er sannsynligheten stor for at det skjer igjen.. nøkkelordet er «mønster». er den grensen først tråkket over er det ikke så farlig å tråkke over den igjen, uavhengig av hvem man er sammen med. når det er sagt kan det jo hende typen din er unntaket, men jeg ville nok vært ekstra på vakt.. Anonymkode: 7d4d6...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Det kommer jo helt an på... Jeg har ikke vært utro, men jeg vet at jeg er en helt annen person i dag enn jeg var for f.eks 10 år siden. Og jeg ville gjort mye annerledes i dag enn jeg gjorde på den tiden. Anonymkode: 818a1...58c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 Det vil bare fremtiden vise. Du må bestemme deg om du vil stole på han og satse på han, eller gå videre med en annen en som ikke er så ærlig å forteller deg om fortiden sin. Mannen min har fortalt meg at han har vært utro i sine tidligere forhold, og årsaken. Jeg har vært ærlig å fortalt at jeg har delvis vært utro, flørtet med andre menn over nettet. Vi bestemte oss for å satse på hverandre, har nå vært sammen i 12 år og ingen av oss har vært utro. Vi har det kjempe fint sammen, man kan lære av sine feil. Jeg gidder hvertfall ikke å kaste bort det jeg har med mannen min på en lite flørt med noen andre. Anonymkode: fb6cb...a2a 2
nomore82 Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 Hva var grunnen hans for å være utro tidligere?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kjæresten min har vært utro mot to av eksene sine. Jeg synes dette er veldig dumt, men kan ikke gjøre noe med fortiden hans. Han sier og beviser at det aldri ville skjedd med meg og han og at han har lært. Men risikoen for at han er utro enn en som ikke har vært utro er jo høyere, men man kan vel forandre seg og lære av feil.. og dette sitatet «en gang utro, alltid utro» er det sånn? Er det noen her som har vært utro før som kan forklare litt? Anonymkode: 52e0a...4d3 Har vært utro 1gang og aldri mer siden jeg får så dårlig samvittighet. Dette er ikke meg som til person heller. Grunnen til at jeg var utro var fordi jeg ønsket spenningen og at jeg savnet rett og slett den sex biten. k34 Anonymkode: dc6ec...334 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 Jeg tror ikke alle som er utro én gang alltid er utro. Men om du gjør det igjen, da er du bare typen til å falle for fristelse eller bryr deg rett og slett mindre. Jeg hadde aldri inngått et forhold med en som har vært utro mot to ekser. Da er du bare typen til det. Anonymkode: 650f3...e62 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier og beviser at det aldri ville skjedd med meg og han og at han har lært. Hva mener du med dette? Hvordan beviser han at han aldri kunne vært utro mot deg? Det kan godt hende at han aldri kommet til å være det. Men han kan jo ikke bevise det. Du har ingen beviser. Selvsagt, hvis han har endret seg veldig siden den gang. At han f.eks var ungdom da, og voksen nå. Eller om han hadde en god grunn til å være utro da som ikke finnes nå, så er det jo håp. Lære av sine feil... Hvorfor lærte han ikke første gang? 🤔 Jeg har vært utro én gang. Jeg var ganske ung. Jeg elsket han ikke. Jeg følte meg ekkel, jeg slo opp, skammet meg. Gjorde det aldri igjen. Dette er 30 år siden. Tror jeg har lært. Anonymkode: cb8f4...7c0 2
ClausSaus Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 Meg.no skrev (8 timer siden): Om du vil forstå deg på fremtiden til en person, så er det sikreste å se på fortiden til personen. Stol mer på det, enn hva som blir sagt. Fullstendig korrekt: Vedkommendes fortid er det eneste du har å vurdere ut ifra. TS: Det er ikke din jobb å gi noen en "sjanse". For det er ikke din jobb å drive sjansespill med dette ene livet du faktisk har å leve. Og hvis du blir den tredje han er utro mot, da vet du nøyaktig hvem du har å takke for det. 2
Anonymbruker2001 Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener du med dette? Hvordan beviser han at han aldri kunne vært utro mot deg? Det kan godt hende at han aldri kommet til å være det. Men han kan jo ikke bevise det. Du har ingen beviser. Selvsagt, hvis han har endret seg veldig siden den gang. At han f.eks var ungdom da, og voksen nå. Eller om han hadde en god grunn til å være utro da som ikke finnes nå, så er det jo håp. Lære av sine feil... Hvorfor lærte han ikke første gang? 🤔 Jeg har vært utro én gang. Jeg var ganske ung. Jeg elsket han ikke. Jeg følte meg ekkel, jeg slo opp, skammet meg. Gjorde det aldri igjen. Dette er 30 år siden. Tror jeg har lært. Anonymkode: cb8f4...7c0 Ja, det jeg mener med beviser er at vi har jo pratet om dette og han vet at jeg ble litt usikker etter at han var ærlig og sa han hadde vært det i sine to siste forhold. Grunnen hans var fordi de bare krangla og følelsene endret seg på noe måter. Jeg synes ikke dette er noen god grunn til å være utro (ingen grunn er det). Men han har sagt det aldri vil skje med meg og han beviser det på måter som at hvis en dame prøver seg for eksempel på byen så aviser han. Han gir ingen andre damer den type oppmerksomhet, og det har fått meg til å stole på at han har forandret seg. Jeg har merket at han har forandret seg en del fra da jeg møtte han og til nå. Han sier også at den personen han var da ikke er den personen han er i dag. Likevel får bare fremtiden vise.
Anonymbruker2001 Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 nomore82 skrev (9 timer siden): Hva var grunnen hans for å være utro tidligere? Hans grunn var at de kranglet mye og følelsene forandret seg på noen måter.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 Tipper det er 90% sjans for at han er utro igjen. Anonymkode: 1aaf8...978 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 Kvinne her. Jeg var utro i mitt første forhold. Det var et dårlig forhold, og jeg slet med mye dårlig selvfølelse. Litt oppmerksomhet og tilsynelatende godhet fra en annen og jeg falt som en flue, gikk mot alle mine egne alle prinsipper. I etterkant følte jeg meg bare skikkelig slem, ødelagt. Brøt opp forholdet jeg var i, jobbet mye med selvbildet mitt. Aldri vært utro mot noen igjen. Anonymkode: 14a2d...836 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 Anonymbruker2001 skrev (13 minutter siden): Hans grunn var at de kranglet mye og følelsene forandret seg på noen måter. Og hva skjer om dere krangler, eller hvis følelsene forandrer seg? For det gjør de jo, den pirrende forelskelsen går for eksempel over i noe litt tryggere. Og jeg tror mange såkalt notorisk utro holder seg fint i skinnet når de er forelsket og har helt tunnelsyn på sin nye kjæreste, men så er det når spenningen legger seg litt og "hverdagen" kommer at det kan skje. Jeg tror ikke på at en gang utro betyr alltid utro, men når han har gjort det mot to personer med denne unnskyldningen, så hadde jeg jo ikke blitt spesielt overrasket om han var utro med en gang dere får litt problemer i forholdet. Nesten alle par har noen krangler og problemer, så han må virkelig finne en bedre måte å takle det på. Anonymkode: fbed3...b14 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #19 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjæresten min har vært utro mot to av eksene sine. Jeg synes dette er veldig dumt, men kan ikke gjøre noe med fortiden hans. Han sier og beviser at det aldri ville skjedd med meg og han og at han har lært. Men risikoen for at han er utro enn en som ikke har vært utro er jo høyere, men man kan vel forandre seg og lære av feil.. og dette sitatet «en gang utro, alltid utro» er det sånn? Er det noen her som har vært utro før som kan forklare litt? Anonymkode: 52e0a...4d3 Både og. Jeg vet om mange som var utro mot en eks eller to og ikke vært utro mot andre kjærester i fremtiden. Men så har jeg en eks som sa at han hadde vært utro før og det hadde han lært av. Likevel var han utro mot meg også. Anonymkode: bcc99...e40
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 8. mars 2022 #20 Skrevet 8. mars 2022 Forhold er basert på tilitt så hvis du gjentatte ganger spør ut partneren din om hans utroskap blir vedkommende tilslutt lei gnålet og veien til utroskap er da dessverre kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå