Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mottok en pakke i posten fra eksen i dag. Helt ut av ingenting, og vi snakker ikke sammen. Ikke uvenner, men en eks er en eks. I pakken lå det sikkert tjue brev som han aldri har sendt til meg. Har skumlest en del, og det dreier seg om hans savn til meg. I tillegg var det masse bilder av oss to, og et nøkkelknippe han fikk av meg. 
Så stod lå det et ark løst hvor det stod «adjø». Han var lettere deprimert når vi var sammen, bør jeg være bekymret? Samtidig så blir det jo kanskje verre for han om jeg tar kontakt nå? 

Anonymkode: fdfa2...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du bør kontakte han selv om du ikke føler det samme. Spesielt hvis han sliter psykisk, hvis ikke vil han føle seg som et enda større null. 

Du trenger jo ikke så si så mye annet enn å anerkjenne at du har fått/lest brevene og at du ser at han har investert mye følelser i deg. Skiv at du håper han har det bra/får det bedre og ønsk han lykke til videre eller noe slikt. 

Anonymkode: f395d...da7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok heller kontaktet en felles venn eller noe for å si at jeg var litt bekymret og om de ville sjekke opp. 

Hadde ikke latt meg bli dradd inn i noe 

Anonymkode: 2d496...586

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bedt en slektning/venn av han sjekke om han har det greit. Han trenger neppe kontakt med deg.

Anonymkode: 4b4bc...7c0

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt.

Skrevet

Hvis du er bekymret så kontakt hans venner eller familie og informer de om hva du har mottatt. Ikke kontakt han selv. Det er for deres begges beste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt. Dersom du bekymrer deg kan du sende en melding til en av hans venner eller familie, men ikke involver deg selv. 

Anonymkode: 452ce...ef5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...