AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Dette høres kanskje ut som en rar problemstilling, men jeg vil gjerne høre hva andres meninger er om det. Kjæresten og jeg er begge fra byen. Nå ser vi etter noe sammen, og vi har en to-tre bydeler vi ser på (her vi bor nå og jobber). Det er ikke bare bare å finne noe som samsvarer med begges krav, i tillegg til at boligmarkedet har vært veldig krevende og skrapet den siste tiden. Det er lite aktuelt som er stort nok, og når det dukker opp noe i overkommelig pris, mangler det et par ting vi ønsker. Nå dukket det nylig opp en aktuell leilighet som tikker veldig mange av kravene. Men en fyr jeg datet like før jeg traff mannen min, bor rett ved. Vi har ikke noe kontakt. Men jeg føler jo litt på at jeg kan treffe på ham ofte og at det kan bli kleint, ikke minst for mannen min (som har rynket litt på nesen når vi har truffet på ham tidligere). I motsatt tilfelle hadde jeg ikke brydd meg om en tidligere date eller kjæreste av mannen min bodde i nærheten. Men han er også eldre enn meg, og hans ekser er vel etablert og bor ikke i sentrum, men mer i forstedene/ytre bydeler. Jeg er klar over at mange her bor på mindre steder der det er uunngåelig. Tenker dere fortsatt på avstand, eller tenker dere at det er det samme? Treffer dere ofte tidligere flammer, partnere etc. og er det noe problem? Anonymkode: e364d...714
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Hadde lett videre, evt firt litt på kravene for å få noe ok som ikke har en eks i nabolaget. Anonymkode: 5dfc7...670 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Jeg gjør det.. han fortalte meg ikke at hun bodde like ved før vi flyttet. Kan vel bare si så mye som at jeg hadde stått over denne leiligheten om jeg visste det i forkant.. Anonymkode: 29fe9...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Nei, den går ikke. Må flytte til annet fylke. Anonymkode: 06e7b...1e4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er klar over at mange her bor på mindre steder der det er uunngåelig. Tenker dere fortsatt på avstand, eller tenker dere at det er det samme? Treffer dere ofte tidligere flammer, partnere etc. og er det noe problem? Det viktigste er at man diskuterer dette med sin kjæreste. For meg er det kanskje ikke noe problem, men for min kjæreste kan det være et stort problem. Jeg gidder ikke å kjenne meg uvel for at jeg kan treffe på en eks, så da velger jeg heller annet bosted. Anonymkode: ba37e...3c9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det.. han fortalte meg ikke at hun bodde like ved før vi flyttet. Kan vel bare si så mye som at jeg hadde stått over denne leiligheten om jeg visste det i forkant.. Anonymkode: 29fe9...4a8 Treffer dere ofte på henne? Anonymkode: e364d...714
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Mannens ex flyttet til samme sted som oss et par år etter. Var kleint i starten når vi møtte hverandre på butikken, eller når han kom hjem for å fortelle at han traff henne på gata. Men siden han alltid har vært tydelig på at det kapittelet er lukket gikk det seg til. Nå kan vi til og med utveksle høflighetsfraser når vi treffer henne. Akkurat som med andre fra nabolaget. Anonymkode: 8c0ea...807
Gjest Hottentått Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Man kan alltid risikere å få en eks eller tidligere flamme i nabolaget. Jeg møter stadig vekk på min eks, enda vi bor ca 20 min fra hverandre. Var kleint de første gangene men nå begynner vi å bli vant til det. Samme med mannen min. Han er vant til å møte på min eks nå😅 vi snakker ikke sammen da.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Veldig rar problemstilling. Jeg treffer ekser rett som det er, både mine og hans, og det er da ikke et problem i det hele tatt. Hvorfor skulle det være det? Det eneste er hvis eksen hadde gjort meg utrygg, eller har vært gal på andre måter, men det er ikke et problem for noen av oss. Anonymkode: 467fe...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå