AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Jeg og kjæresten er ute og reiser og vi er i området han bodde før. Vi skulle på en severdighet og plutselig nevner han en eks fra 10 år tilbake som han ville treffe og bli med oss på den severdigheten siden vi var i området. Han ventet med å spørre henne til han tok det opp med meg. Jeg ble litt forfjamset da vi har vært sammen i 3 år og jeg har aldri hørt han nevne at han har kontakt med en eks før. Da han tekstet med henne så jeg navnet hennes og det gikk opp for meg at jeg har sett det navnet ofte som han sender meldinger med, ikke daglig men kanskje ukentlig/månedlig (har ikke tilgang til tlf hans, men ser jo meldinger som dukker opp innimellom) men jeg spurte aldri hvem det er. Han har mange venner av begge kjønn og holder kontakt med tidligere venner. Mange har jeg ikke visst om rett og slett fordi det er mange og de bor langt unna hverandre (han har bodd mange steder). Han sier de bodde litt for langt unna hverandre og derfor sluttet de å date etter ca 6 måneder. At han har opprettholdt kontakten siden siden hun er hyggelig. Men jeg kjenner jeg blir usikker. De siste tingene der var ting jeg spurte om. Jeg sa ja, men hun kunne ikke treffes. Er det grunn til bekymring? Jeg vet at man kan ha kontakt med ekser uten at det må være noe mer, men samtidig så synes jeg det virker litt rart. Han kan ha møtt henne de gangene han reiste tilbake til hjemstedet uten meg (han gjorde det 3 ganger i året), trodde han kun gjorde det for å møte venner som bor der da. Hva burde jeg spørre han om? Om han liker henne enda? Anonymkode: 5ddfa...630
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Synes du skal si det rett ut at det gjør deg ukomfortabel at du ikke visste at han holdt kontakt med en eks. Anonymkode: d5cf5...aa6 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes du skal si det rett ut at det gjør deg ukomfortabel at du ikke visste at han holdt kontakt med en eks. Anonymkode: d5cf5...aa6 Enig Anonymkode: aa93b...667
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 "Hvor paranoid kan jeg bli over noen du datet for ti år siden før du dumper meg?" Anonymkode: b53ea...4d1
Hippogriff Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Dette ville ikke bekymret meg i det hele tatt. Det er lenge siden det var noe mellom dem, han er helt åpen om kontakten de har (siden du kjente igjen navnet), og både hun og han syns det er så uproblematisk at de finner det naturlig å innlemme deg i kontakten.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og kjæresten er ute og reiser og vi er i området han bodde før. Vi skulle på en severdighet og plutselig nevner han en eks fra 10 år tilbake som han ville treffe og bli med oss på den severdigheten siden vi var i området. Han ventet med å spørre henne til han tok det opp med meg. Jeg ble litt forfjamset da vi har vært sammen i 3 år og jeg har aldri hørt han nevne at han har kontakt med en eks før. Da han tekstet med henne så jeg navnet hennes og det gikk opp for meg at jeg har sett det navnet ofte som han sender meldinger med, ikke daglig men kanskje ukentlig/månedlig (har ikke tilgang til tlf hans, men ser jo meldinger som dukker opp innimellom) men jeg spurte aldri hvem det er. Han har mange venner av begge kjønn og holder kontakt med tidligere venner. Mange har jeg ikke visst om rett og slett fordi det er mange og de bor langt unna hverandre (han har bodd mange steder). Han sier de bodde litt for langt unna hverandre og derfor sluttet de å date etter ca 6 måneder. At han har opprettholdt kontakten siden siden hun er hyggelig. Men jeg kjenner jeg blir usikker. De siste tingene der var ting jeg spurte om. Jeg sa ja, men hun kunne ikke treffes. Er det grunn til bekymring? Jeg vet at man kan ha kontakt med ekser uten at det må være noe mer, men samtidig så synes jeg det virker litt rart. Han kan ha møtt henne de gangene han reiste tilbake til hjemstedet uten meg (han gjorde det 3 ganger i året), trodde han kun gjorde det for å møte venner som bor der da. Hva burde jeg spørre han om? Om han liker henne enda? Anonymkode: 5ddfa...630 10 år siden de var sammen og 3 år med deg så kan det være et vennskap. Jeg hadde spurt hvorfor jeg ikke har hørt om henne da, det er jo litt merkelig. Så ville jeg bedt om at alle vennskap bør være åpent ellers føler det som om han har noe å skjule. Anonymkode: c99d2...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Syntes det var veldig rart at han ville ha henne med på en serverdighet på deres kjærestetur… Anonymkode: 35aca...2e6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Syntes det var veldig rart at han ville ha henne med på en serverdighet på deres kjærestetur… Anonymkode: 35aca...2e6 Dette Anonymkode: 246b7...358 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Hippogriff skrev (7 timer siden): Dette ville ikke bekymret meg i det hele tatt. Det er lenge siden det var noe mellom dem, han er helt åpen om kontakten de har (siden du kjente igjen navnet), og både hun og han syns det er så uproblematisk at de finner det naturlig å innlemme deg i kontakten. Jeg kjente igjen navnet fra meldinger, men ikke selve meldingene. Han har aldri åpnet meldinger fra ho når vi har vært sammen som jeg kan huske. Altså, jeg ser vanligvis ikke så mye meldinger, tror han er litt privat, men har tenkt litt over det med henne. Anonymkode: 5ddfa...630
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syntes det var veldig rart at han ville ha henne med på en serverdighet på deres kjærestetur… Anonymkode: 35aca...2e6 Ja, museum. Han foreslo det rett før vi skulle dit, altså hun ville hatt maks en time på seg.. Det satt liksom ikke helt bra med meg. Helt ærlig vet jeg ikke hvorfor han tok det opp rett før på den måten. Men vi reiser mye nå, så det er ikke snakk om en liten tur. Vi har overnattet hos mange venner av han i det siste Anonymkode: 5ddfa...630
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Han ser nok bare på henne som en venn og vil utnytte muligheten til å treffe henne når han er der. Sannsynligvis har han ikke tenkt så langt at det vil kjennes rart for deg å be henne med. Hadde tatt det opp med han på en vennlig måte, og latt henne blitt med Anonymkode: 8d3cf...867 1
Gjest Hottentått Skrevet 8. mars 2022 #12 Skrevet 8. mars 2022 Jeg syns ikke en tidligere kjæreste/flørt/date har noe å gjøre på en kjærestetur. For meg ville det vært en skikkelig dealbreaker og ikke noe jeg hadde syntes var greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå