Gå til innhold

Grunn til å bli skuffa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med ff'en min i helgen og vi hadde sex. Etter sexen spurte jeg om han ville at jeg skulle suge han og det ville han. Så jeg sugde han en stund og så lå vi sammen. Jeg kom ikke da så jeg spurte om han kunne fingre meg, men etter en liten stund fikk han vondt i hånda og ville ikke mer. Da spurte jeg om han kunne slikke meg, men det ville han ikke. Sa han var sliten. Jeg ble veldig skuffa over det, men klarte ikke si noe mer om det. Er det teit å bli skuffa da eller har jeg grunn til å bli skuffa?

Anonymkode: 00d2c...66f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var med ff'en min i helgen og vi hadde sex. Etter sexen spurte jeg om han ville at jeg skulle suge han og det ville han. Så jeg sugde han en stund og så lå vi sammen. Jeg kom ikke da så jeg spurte om han kunne fingre meg, men etter en liten stund fikk han vondt i hånda og ville ikke mer. Da spurte jeg om han kunne slikke meg, men det ville han ikke. Sa han var sliten. Jeg ble veldig skuffa over det, men klarte ikke si noe mer om det. Er det teit å bli skuffa da eller har jeg grunn til å bli skuffa?

Hadde aldri giddet å ha en ff som ikke tilfredsstilte meg. Hva er vitsen da?

Anonymkode: 73f75...85b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke kjærester så han kan gjøre ingenting. At dere kvinner går med på noe slikt nedverdigende. Gutter i dag har det jaggu fint. Ligger rundt her og der med 0 forpliktelser. Fy.

Anonymkode: 0ffa9...916

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

har jeg grunn til å bli skuffa?

Ja, det har du. Hvis han skal være en elsker så får han stille opp på samme måte som du gjør. 

Anonymkode: e45d8...232

• Liker 3
Skrevet

Ja du bør absolutt bli skuffa av det - høres ut som det er på tide å stryke den ene F’en i FF 😮

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å ha en ff som ikke tilfredsstilte meg. Takk for påminnelsen om at jeg har en fantastisk ff 😄 

• Liker 3
Skrevet

Om det bare har skjedd én gang og at han ellers er flink med både tunge og fingre er det en sak. Man kan fortsatt være skuffet, men alle har dårlige dager i ny og ne. Skal man eksempelvis ha godt trykk på g-punktet over tid er det krevende for musklene. Heldigvis finnes det forskjellige teknikker som bruker forskjellige muskler. 

Har han aldri gått ned på deg eller vært entusiastisk med fingrene ville jeg gått videre. Hele poenget med en ff er GOD sex. 

• Liker 3
Skrevet

Om en persons rolle i livet ditt utellukkende er å tilfredsstille deg seksuelt (som en FF gjerne har) er det grunn til å bli skuffet om vedkommende ikke er interessert i å gjøre nettopp det ja. Så kan det jo tenkes at "rekkefølgen" her ble feil, eller at relasjonen kanskje ikke er fult så enkel som en skulle tro? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...