AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hvordan er de i fargen? jeg aner jo ikke hvilken jeg skal kjøpe, så på både Light og Medium, prøvde de i butikken over min vanlige sminke og så da ikke noen forskjell. Har lys hud med gyllen undertone, ikke hvit, men fortsatt lys. Havner ofte midt på skalaen når jeg velger foundation osv. Ønsker litt mer farge enn min naturlige, men den må jo ha samme nyanse så det ikke ser rart ut. Hvilken hudfarge/nyanse har dere og hvilken passet? Noen som vet om et sted jeg finner fargebeskrivelse av de ulike nyansene? Anonymkode: 3bb52...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Liker denne godt. Synes den er noe gulaktig når man tar den på, men fargen blir mer naturlig når den har oksidert. Jeg har den lyseste fargen, og vil si at denne er er noe mørk til å være den lyseste fargen i serien sammenlignet med feks Mac ellers Nars. Anonymkode: d1fa0...481 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har «fair» 😊 pleier alltid velge den nest lyseste hos andre produsenter som f eks Caia og Max Factor. Har lys, nordisk hud. Er veldig fornøyd! Anonymkode: d7303...44a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er de i fargen? jeg aner jo ikke hvilken jeg skal kjøpe, så på både Light og Medium, prøvde de i butikken over min vanlige sminke og så da ikke noen forskjell. Har lys hud med gyllen undertone, ikke hvit, men fortsatt lys. Havner ofte midt på skalaen når jeg velger foundation osv. Ønsker litt mer farge enn min naturlige, men den må jo ha samme nyanse så det ikke ser rart ut. Hvilken hudfarge/nyanse har dere og hvilken passet? Noen som vet om et sted jeg finner fargebeskrivelse av de ulike nyansene? Anonymkode: 3bb52...7f6 Sorry mente medium og fair, ikke light. Anonymkode: 3bb52...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Jeg bruker denne fast, er lys i huden og har prøvd light men medium passer best til meg. Blir en naturlig look Anonymkode: 42f8c...222 1
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Brukte den som het light. Veldig fin på men holdbarheten er elendig. Den forsvinner omtrent fra ansiktet etter 7-8 timer, spes fra t-sonen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Elsker den og alle andre produkter fra Lumene 🤩 Jeg bruker fargen "light" og har lys, nordisk hud. Syns den smelter godt inn i huden så kunne sikkert hatt både lysere og mørkere. Anonymkode: c58e2...3dd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg bruker denne fast, er lys i huden og har prøvd light men medium passer best til meg. Blir en naturlig look Anonymkode: 42f8c...222 Har du varm eller kald undertone?:) Anonymkode: 3bb52...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har du varm eller kald undertone?:) Anonymkode: 3bb52...7f6 Kald, mine foreldre er britisk så har typisk sånn britisk lys hud som blir rød etter en halvtime i solen Anonymkode: 42f8c...222 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kald, mine foreldre er britisk så har typisk sånn britisk lys hud som blir rød etter en halvtime i solen Anonymkode: 42f8c...222 Takk, da tror jeg jeg må bør gå for fair selv om den gir mindre dekk, siden jeg er varm. Anonymkode: 3bb52...7f6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, da tror jeg jeg må bør gå for fair selv om den gir mindre dekk, siden jeg er varm. Anonymkode: 3bb52...7f6 Mindre farge* Anonymkode: 3bb52...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå