Gå til innhold

Netflix miniserien "Bruddstykker" (Pieces of her) med Toni Collett. Sett den? Synspunkter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å se på miniserien nå på Netflix, og er litt usikker på hva jeg synes. Det er mye hopping frem og tilbake i tid, og lagt opp sånn at man mistenker alle.

Men den er spennende da.

Hva synes du som har sett den? Tanker?

Jeg liker Toni Collett som skuespiller veldig godt.

Anonymkode: 00095...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den mangler et eller annet. Men jeg også liker Toni Collett og det var vel grunnen til at jeg begynte å se. Det er antageligvis en serie jeg ikke kommer til å fullføre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte den ikke. Hva var greia? Var hun spion? Veldig langtekkelig serie og. 

Anonymkode: 630dd...3c5

Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg har nettopp sett den nå. Likte den godt 👍

Skrevet

Har lest nesten alle bøkene til Karin Slaughter, som har skrevet boka denne serien er basert på. Men hadde ikke lest akkurat denne! Så hadde store forhåpninger, syns den startet veldig bra- ble  kanskje  litt langtekkelig , men alt i alt så likte jeg serien! 
+ Toni Collett + en politi kjekkas! 
- litt dårlig skuespill av dattera og den unge Nick Harper… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte denne serien veldig godt ☺️ 

Anonymkode: 6d2fa...8a8

Skrevet

Midt på treet, synes jeg. Liker Toni Colett!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den godt!

Anonymkode: b35bd...969

Skrevet

Ikke den beste serien jeg har sett, men spennende nok til å ville se den ferdig. 

Skrevet

Syntes den var bare irriterende. Måtte avslutte. Så mye dårlig skuespill (bortsett fra TC da) og opplagte hendelser, temmelig dumme rollefigurer

AnonymBruker
Skrevet

Langtekkelig og dårlig skuespill fra datteren

Anonymkode: 6ff43...855

AnonymBruker
Skrevet
Trinity2020 skrev (På 18.3.2022 den 11.29):

Syntes den var bare irriterende. Måtte avslutte. Så mye dårlig skuespill (bortsett fra TC da) og opplagte hendelser, temmelig dumme rollefigurer

Enig. 

Anonymkode: a0266...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Toni Collette, men hun som spilte datteren var ganske dårlig og karakteren hennes var sytete og irriterende, så jeg ble ganske lei. Mange av de andre karakterene var også ganske platte, og det hele ga et litt «billig» inntrykk. Til tider følte jeg at det var onsdagsfilmen på TVNorge jeg så på 🙄

Anonymkode: 3c5bd...509

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sett den ferdig fordi jeg har stor sans for den type serier og Toni Collette, men akkurat denne historien var for tynn, og denne datteren irriterte meg noe enormt. Makan til umoden og hjelpeløs 30-åring er det lenge siden jeg har sett.

Anonymkode: 85c3d...115

• 2 uker senere...
Gjest ChaseDurer
Skrevet

Synes det var veldig godt skuespill fra dattera jeg, dessuten er hun pen å se på

AnonymBruker
Skrevet
Trinity2020 skrev (På 18.3.2022 den 11.29):

Enig fra meg også. Klarte ikke se den ferdig. Tror det er en svikt i manus, også, flere av karakterene oppfører seg veldig ulogisk. Ingen som hadde gjort sånn i virkeligheten. 

Anonymkode: 8c3b9...2e4

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, krenkende utsagn og brukerangrep. 

- Matas, mod. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...