AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har prøvd alt. Jif Baderomsspray, klorin, eddik, masse varmt vann. Men nei, vasken på badet er fortsatt full av kajalflekker. Noen som har tips til å få det bort? Anonymkode: dc55a...cff
visp Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd alt. Jif Baderomsspray, klorin, eddik, masse varmt vann. Men nei, vasken på badet er fortsatt full av kajalflekker. Noen som har tips til å få det bort? Anonymkode: dc55a...cff Jif skurekrem. Men skjønner ikke helt hvordan du får så mye flekker av dette?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 visp skrev (33 minutter siden): Jif skurekrem. Men skjønner ikke helt hvordan du får så mye flekker av dette? Takk for tips, men det funker ikke med skurekrem heller Jeg har en blyantspisser til kajalen som katten har lekt seg med. Hun fikk kajal på potene og derfor har det satt seg så godt fast i vasken.. utrolig kjipt! Anonymkode: dc55a...cff
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips, men det funker ikke med skurekrem heller Jeg har en blyantspisser til kajalen som katten har lekt seg med. Hun fikk kajal på potene og derfor har det satt seg så godt fast i vasken.. utrolig kjipt! Anonymkode: dc55a...cff Veldig rart det skal sitte så godt fast. Jeg har alltid fått bort sminke inkludert kajal med sminefjerner. Anonymkode: 7e868...4f9 2
visp Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips, men det funker ikke med skurekrem heller Jeg har en blyantspisser til kajalen som katten har lekt seg med. Hun fikk kajal på potene og derfor har det satt seg så godt fast i vasken.. utrolig kjipt! Anonymkode: dc55a...cff Da får pus ta seg av det, syns jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 visp skrev (29 minutter siden): Da får pus ta seg av det, syns jeg! Haha hun har gigantiske labber så er egentlig enig 😄 Jeg har gjemt unna alt av sminke nå så hun ikke kan søle noe mer... Anonymkode: dc55a...cff
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Magicsvamp 😊 Anonymkode: 7d561...8ab Hva er det? Og hvor får jeg tak i det evt? Anonymkode: dc55a...cff
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 Neglelakkfjerner Anonymkode: 5b9e0...57c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Veldig rart det skal sitte så godt fast. Jeg har alltid fått bort sminke inkludert kajal med sminefjerner. Anonymkode: 7e868...4f9 Hva slags sminkefjerner? Jeg har en sånn sminkefjerner-krem fra Nivea. Men den funker ikke i vasken dsv. Prøvde med neglelakkfjerner og, uten hell. Den pleier å ta andre flekker. Hva med sprit, tror dere det funker? Kom på at jeg har litt tequila i boden 😄 Anonymkode: dc55a...cff
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 Sminkefjerner? Zalo? Anonymkode: 3d49e...825
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 Prøv neglelakkfjerner med aceton:-) Anonymkode: 5b9e0...57c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 Magic sponge, den tar nesten alt. Fås kjøpt overalt, på Kiwi, Clas ohlson etc. Den er hvit. Anonymkode: 28979...b3d
flusa Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv neglelakkfjerner med aceton:-) Anonymkode: 5b9e0...57c Da blir vasken matt,om den ikke er keramisk.. Våtserviett tar det meste☺
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Takk for tips, men det funker ikke med skurekrem heller Jeg har en blyantspisser til kajalen som katten har lekt seg med. Hun fikk kajal på potene og derfor har det satt seg så godt fast i vasken.. utrolig kjipt! Anonymkode: dc55a...cff Da tror jeg neste spørsmål må bli hva slags materiale vasken din er av? Ett eller annet fancy utseende og porøst som flekkene kan trekke inn i? 🤔 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det? Og hvor får jeg tak i det evt? Anonymkode: dc55a...cff Sånne, fås kjøpt på dagligvare, Europris m.m. Tar det meste, men kan matte ned malte flater. Anonymkode: 5adeb...674
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 Du kan prøve tannkrem, men vær forsiktig med å gni for hardt. Høres ut som om den har trukket inn i overflaten? Anonymkode: 8bd89...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå