AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Voksen mann, ikke en tenåring liksom. Er ikke det litt snodig oppførsel? Tør ikke spør hvorfor, det blir bare kleint😅 Anonymkode: 0d6d1...686
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Ehhh.. spesiellt 😂 Sorry, har ikke noe mer å utdype rundt dette. Anonymkode: 46f91...763
Cornix Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Hm? Hvordan? Slik ? Eller fordi han ble fornærmet?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 I hvilke situasjoner rekker han tunge? Når han går forbi deg i gangen? I frustrasjon? For å være frekk? Anonymkode: 03098...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 visp skrev (2 minutter siden): Det er veldig mye som ikke blir sagt her Hva ønsker du å få vite? Cornix skrev (Akkurat nå): Hm? Hvordan? Slik ? Eller fordi han ble fornærmet? Omtrent sånn ja. Som en hilsen på en måte? Tror det er spøkefullt ment, har ikke provosert han så vidt jeg vet. Anonymkode: 0d6d1...686
Cornix Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ønsker du å få vite? Omtrent sånn ja. Som en hilsen på en måte? Tror det er spøkefullt ment, har ikke provosert han så vidt jeg vet. Anonymkode: 0d6d1...686 Hm... Han prøver vel å flørte på en ertende klein måte... Muligens. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I hvilke situasjoner rekker han tunge? Når han går forbi deg i gangen? I frustrasjon? For å være frekk? Anonymkode: 03098...bb3 Kan være når vi møtes i gangen ja, eller han er innom kontoret mitt på leting etter en annen kollega. Jeg vet ikke, synes det er veldig rart. Ikke hver gang vi møtes, men har skjedd i alle fall 5-6 ganger på de siste månedene. Anonymkode: 0d6d1...686
visp Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva ønsker du å få vite? Det kan jo være en som er ansatt på vernet grunnlag, eller det kan være en som flørter veldig med deg, eller det kan være en som gjør det hatefullt. Det er jo umulig for oss å vite så lenge du kun kommer med handlingen, og ikke noe fargelegging rundt:)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 visp skrev (1 minutt siden): Det kan jo være en som er ansatt på vernet grunnlag, eller det kan være en som flørter veldig med deg, eller det kan være en som gjør det hatefullt. Det er jo umulig for oss å vite så lenge du kun kommer med handlingen, og ikke noe fargelegging rundt:) Det er sant, beklager det. Kjenner han ikke veldig godt, men han virker normalt oppegående. Virker ikke vondt ment. Bare synes det er en rar ting for en voksen mann å gjøre mot en random kollega😅 Cornix skrev (3 minutter siden): Hm... Han prøver vel å flørte på en ertende klein måte... Muligens. Han vet at jeg har mann og barn, så det er jo litt rart i så fall. Anonymkode: 0d6d1...686
Cornix Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sant, beklager det. Kjenner han ikke veldig godt, men han virker normalt oppegående. Virker ikke vondt ment. Bare synes det er en rar ting for en voksen mann å gjøre mot en random kollega😅 Han vet at jeg har mann og barn, så det er jo litt rart i så fall. Anonymkode: 0d6d1...686 Man kan flørte uten andre hensikter enn nettopp å flørte. Jeg kan synes det er gøy. Betyr ikke at jeg er interessert i en romanse eller sex. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 Rekk tunge tilbake Anonymkode: 3c566...1c3
NiceOrNothing Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Voksen mann, ikke en tenåring liksom. Er ikke det litt snodig oppførsel? Tør ikke spør hvorfor, det blir bare kleint😅 Anonymkode: 0d6d1...686 Tenker det er en usikker person som har lagt seg til en uvane , å muligens ikke vet helt hvordan han skal «hilse « på normalt vis . Hadde ignorert det. Evnt sett litt overrasket på han 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 Dette er den morsomste tråden jeg har lest på lenge 😂 Anonymkode: e2a62...cba 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 Cornix skrev (12 minutter siden): Man kan flørte uten andre hensikter enn nettopp å flørte. Jeg kan synes det er gøy. Betyr ikke at jeg er interessert i en romanse eller sex. Haha, sant nok. Jeg er litt for rar selv til at det blir naturlig tror jeg 😛 NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): Tenker det er en usikker person som har lagt seg til en uvane , å muligens ikke vet helt hvordan han skal «hilse « på normalt vis . Hadde ignorert det. Evnt sett litt overrasket på han 😅 Det kan hende ja. Har ikke observert at han er sånn med andre, men det kan jo hende han bare er sånn med folk han ikke kjenner så godt. Anonymkode: 0d6d1...686
Gjest theTitanic Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 Jeg lurer nå på hvor lang tid det tar før en tunge tørker ut..
NiceOrNothing Skrevet 7. mars 2022 #17 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, sant nok. Jeg er litt for rar selv til at det blir naturlig tror jeg 😛 Det kan hende ja. Har ikke observert at han er sånn med andre, men det kan jo hende han bare er sånn med folk han ikke kjenner så godt. Anonymkode: 0d6d1...686 Du kan evnt dra en spøk om den , tunga . F eks , pass deg så du ikke snubler i tunga di . Men det beste er nok å ignorere . Kanskje han har en form for tics 😅
Frøkensina Skrevet 7. mars 2022 #19 Skrevet 7. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Det er for å flørte Virkelig? Det må jo se helt åndssvakt ut 😂 Kanskje han tror han er en kamel?
Gjest lurven Skrevet 7. mars 2022 #20 Skrevet 7. mars 2022 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Virkelig? Det må jo se helt åndssvakt ut 😂 Kanskje han tror han er en kamel? Jeg har gjort det selv. Da fikk jeg et deilig smil tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå