AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Skal reise med dfds med et lite barn på 8 mnd. Har vanlig lugar med køyesenger så tenkte ta med reiseseng. Men leste et sted det ikke var lov? Tenkte selvfølgelig ta med vogn, da man ikke kan gå å bære på en liten baby hele dagen, men leste at denne ikke kunne være med inn på lugaren? I såfall blir dette veldig tungvint og vi må revurdere hele turen. Det er i tillegg flaske barn og vi har ikke peiling på hvordan man skulle gjort det med mme og sterilisering av flasker om bord. tips eller råd tas veldig fjern imot 😄 Anonymkode: 8ef69...658
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Antar at dette med reiseseng og barnevogn på lugaren handler om brannsikkerhet? Det er det nok i tilfelle ikke mulig å få dispensasjon fra. Men tror det lureste her er å stille spørsmålene du har direkte til DFDS. Du er neppe den første som spør, og enten har de løsninger for dette med både soving og flaskevarming, eller så egner nok ikke denne turen seg for et så lite barn. Anonymkode: 520fe...36b 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg var så nysgjerrig på hva feiden dreide seg om, og om noen fremdeles bruker det ordnet... skuffet. Anonymkode: 33214...da3 5
Fabienne Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Anonym Bruker0 skrev (6 minutter siden): Skjønte ikke hva feiden gikk ut på 🤔 Tipper ts skulle skrive ferge/ferje.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Fabienne skrev (37 minutter siden): Tipper ts skulle skrive ferge/ferje. Jeg tenkte først at hun sikkert skulle skrive «reise», men ferje er kanskje mer sannsynlig ja! Jeg bor i et av landets ferjefylker, så når jeg hører ordet ferje tenker jeg ikke akkurat på Danskebåten. Men man sier jo «Kielferja», sååå. Anonymkode: 520fe...36b
Fabienne Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenkte først at hun sikkert skulle skrive «reise», men ferje er kanskje mer sannsynlig ja! Jeg bor i et av landets ferjefylker, så når jeg hører ordet ferje tenker jeg ikke akkurat på Danskebåten. Men man sier jo «Kielferja», sååå. Anonymkode: 520fe...36b Men ts skriver jo DFDS?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 19.45): Skal reise med dfds med et lite barn på 8 mnd. Har vanlig lugar med køyesenger så tenkte ta med reiseseng. Men leste et sted det ikke var lov? Tenkte selvfølgelig ta med vogn, da man ikke kan gå å bære på en liten baby hele dagen, men leste at denne ikke kunne være med inn på lugaren? I såfall blir dette veldig tungvint og vi må revurdere hele turen. Det er i tillegg flaske barn og vi har ikke peiling på hvordan man skulle gjort det med mme og sterilisering av flasker om bord. tips eller råd tas veldig fjern imot 😄 Anonymkode: 8ef69...658 bestill heller commadore på dfds Anonymkode: 4ebc2...0de 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 19.45): Skal reise med dfds med et lite barn på 8 mnd. Har vanlig lugar med køyesenger så tenkte ta med reiseseng. Men leste et sted det ikke var lov? Tenkte selvfølgelig ta med vogn, da man ikke kan gå å bære på en liten baby hele dagen, men leste at denne ikke kunne være med inn på lugaren? I såfall blir dette veldig tungvint og vi må revurdere hele turen. Det er i tillegg flaske barn og vi har ikke peiling på hvordan man skulle gjort det med mme og sterilisering av flasker om bord. tips eller råd tas veldig fjern imot 😄 Anonymkode: 8ef69...658 Det er ikke plass til reiseseng, du må nok sove med mini inntil veggen. Det har vi gjort når vi har reist med skipene. Har reist med Yoyo trille, som vi slår sammen og henger opp på kleshengeren. Det er ikke plass til vogn ellers, luuurer på om barnevogner settes i resepsjonen? Anonymkode: 41209...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå