Gå til innhold

Syns du det er penest med fargede jakker eller svart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På deg selv og andre

Liker du best svarte/mørkegrå jakker

Eller jakker i blått, grønt, rødt, gult? 

Anonymkode: b2789...a9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på, men jeg tyr nok oftest til sorte jakker :) Har et par tynnere boblejakker som er fargede og elsker å bruke den om våren og høsten når det er varmt nok

Anonymkode: 3837d...936

Skrevet

På meg selv foretrekker jeg farger, selv om jeg har lært å også ha et nøytralt alternativ etter den gangen jeg skulle i begravelse midtvinters og hadde en rød, en grønn og en oransje kåpe å velge mellom (og valgte å småfryse i en mørk høstjakke...). På andre har jeg ikke så sterke meninger, selv om jeg blir mer glad av å se knallfarger (med unntak for en del allværsjakker...).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går bare med svart, men syns farger finest på andre. 

Anonymkode: b2789...a9c

Skrevet

Har nok heile regnbogen i vinterjakke, pluss både svart og kvit (men den kvite er sann «utruleg vakker» så har aldri brukt den ut 😱). Vår og somarjakker har eg rett og slett færre av, enten er det varmt nok til å gå utan jakke eller så er det vinter/allvær/regnjakke som pssar🤷‍♀️ Eg tenker at det er antrekket som heilheit som avgjer kva som er finast. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kommer helt an på jakka. 

Skrevet

liker best farger, lyse farger :) og det er fordi jeg ifølge fargeanalyse kler det best. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint med begge deler, men må innrømme mørke farger er lettere å kle, trenger ikke tenke så mye på om resten av antrekket passer til ytterklærne liksom. Men jeg har en ferskenrosa kåpe og en sort kåpe, føler meg fin i begge:) Så kommer an på humøret og hva jeg skal. Skal jeg på noe mer fancy hadde jeg nok gått for den sorte, mens den rosa er mer hverdagslig pen. Eneste jeg får litt spasmer av er boblejakker, uavhengig av farge. De er så fæl, grøss :fnise:

Anonymkode: e618d...2c6

AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg best jakker i ulike farger, som rød, burgunderrød/vinrød, grønn. Har også jakker i rosa, korall og lilla. Bruker heller grå eller militærgrønn som "nøytral farge" istedenfor svart. Har et par svarte jakker, men som ikke brukes. 

Jeg foretrekker jevnt over farger på alle typer klær. Er ikke glad i såkalte nøytrale farger som svart og hvitt. 

Anonymkode: a502d...fa2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri i svart og synes alltid det finnes bedre alternativer for andre også. Jeg er ikke sånn utpreget fargeglad, men svart er liksom ingenting, synes jeg.

Anonymkode: 3de6e...44d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg liker best fargede jakker, og har flere jakker i sterke farger.  Har også fargede jakker med mønster. 

Ser likevel poenget til @Daria at noen ganger passer det best med svart eller annen nøytral farge. 

Endret av Perelandra
AnonymBruker
Skrevet

Svarte jakker er dritkjipt. Jeg liker farger men synes det er litt upraktisk med sterke farger på jakker. Veldig glad i mørkeblå, lyseblå og ulike varianter av grønn. Finere og freshere enn svart men samtidig litt safe som kan kombineres med det meste.

Anonymkode: 72c88...53c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker nøytrale farger, og elsker sort. Det er klassisk og kler det meste. Har sorte, gråe og militærgrønne kåper/jakker. Har en også en champagnefarget jakke som jeg bruker ofte. Syns rødt er fint, men kunne aldri gått med en rød kåpe. Allværsjakker er kule i farger som rødt, rosa, lilla, osv.

Anonymkode: 7c624...962

Skrevet

Fargede er penest både på meg selv og andre. Svart, grå, blått er såååååå kjedelig!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Bruker ofte farger fordi bruker så mye svart så det er kjekt å bryte det opp litt.

AnonymBruker
Skrevet

Farger, svart bruker jeg nesten bare til formelle middager og begravelser. 

Anonymkode: bd36f...240

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid svart eller olivengrønn. Har en grå kåpe som også er fin. Liker ikke farger på klær

Anonymkode: 22d27...575

AnonymBruker
Skrevet

Liker best nøytrale farger som grå, mørkeblå eller beige på ytterplagg. Svart blir for mørkt, og knallfarger er ikke min greie. 

Anonymkode: ba52b...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...