AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har alltid blitt trøtt og sliten de første ukene i et svangerskap, men denne gangen er alt tungt. Blir sliten av alt og har null energi og glede av ting. Hjalp sikkert ikke å få Covid midt oppi det hele heller, men… Noen som har noen tips? Har redusert arbeidsmengden noe, prøver å komme meg ut og gå i frisk luft hver dag og spiser greit med mat. Anonymkode: e913a...5be
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Er egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å hvile når du kan. Utmattelse er en del av første trimester. Høres ut som du gjør det du kan allerede, men hør på kroppen og ikke push deg selv for mye. Få nok søvn så kanskje legg deg litt tidligere. Anonymkode: c2f6a...399
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Jeg og har det sånn. Holdt ut første trimester før jeg kollapset. Nå er jeg sykemeldt. Fant ut jeg har ekstremt lite Jern. Har ikke klart å få det mye opp enda. Har du sjekket dette? Jeg er utmattet og svimmel. Anonymkode: 627d6...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå