AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hvilken vaskemaskin og tørketrommel har dere? Er dere fornøyd med dem? Hva liker dere ved dem? Anonymkode: e7d43...709
male32 Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har AEG både vaskemaskin og tørketrommel. Ca 5 år gammel. Jeg er ikke fornøyd med vaskemaskin. Bruker ekstremt lang tid, skyller ikke ut vaskemiddel av klærne, selv ikke med ekstra skylling. Bruker veldig lite vaskemiddel når jeg vasker, så ikke på grunn av overdosering. Tørketrommel tørker klærne og gjør vel jobben som den skal. Men mamma kjøpte akkurat samme tørketrommel som meg, og den sluttet bare å fungere. Måtte kjøpe ny. Skulle jeg kjøpt ny i dag ville jeg heller valgt Bosch, Miele eller LG.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Har miele. Veldig fornøyd. Anonymkode: 7db2f...440
Million Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Har Miele vaskemaskin og er superfornøyd med den. De har lang levetid og man får kvalitet for pengene.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Har LG vaskemaskin som er over 10 år, og er kjempefornøyd. Vasker godt og er såpass gammel at den ikke må bruke en halv dag på en enkel vask. Er også fornøyd med vår Bosch tørketrommel. Tøyet blir tørt, og den er enkel å holde fri for lo. Anonymkode: f48fe...e5d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 male32 skrev (1 time siden): Jeg har AEG både vaskemaskin og tørketrommel. Ca 5 år gammel. Jeg er ikke fornøyd med vaskemaskin. Bruker ekstremt lang tid, skyller ikke ut vaskemiddel av klærne, selv ikke med ekstra skylling. Bruker veldig lite vaskemiddel når jeg vasker, så ikke på grunn av overdosering. Tørketrommel tørker klærne og gjør vel jobben som den skal. Men mamma kjøpte akkurat samme tørketrommel som meg, og den sluttet bare å fungere. Måtte kjøpe ny. Skulle jeg kjøpt ny i dag ville jeg heller valgt Bosch, Miele eller LG. Har akkurat samme erfaring med en helt ny vaskemaskin fra Electrolux. De er jo samme eier. Aldri opplevd liknende, tøyet er skikkelig ekkelt å ta i etter vask, man kjenner liksom vaskemiddelet på hendene Anonymkode: e7d43...709
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Husqvarna vaskemaskin(3 år) og matsui tørketrommel.(0,5 år) Fornøyd med begge, men synes vaskemaskina bruker ekstremt lang tid. Anonymkode: 8fd49...a44
newman01 Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Det er fordelaktig at maskinen bruker lang tid. Da vasker den på lavere temperatur, og sparer masse strøm. Det er jo bare å fylle maskinen før man drar på jobb og aktivere utsatt start, så er ting ferdig vasket når man kommer hjem. Om maskinen bruker 2 ell 3 timer spiller stort sett liten rolle synes jeg ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Har Bosch serie 6 i både vaskemaskin og tørketrommel. Er veldig fornøyd med begge. Anonymkode: 0c4b3...e96
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har Bosch serie 6 i både vaskemaskin og tørketrommel. Er veldig fornøyd med begge. Anonymkode: 0c4b3...e96 Jeg har akkurat kjøpt en serie 6 tørketrommel, men den ble veldig varm i bruk og det lukter veldig mye av trommelen. Har du opplevd det? Anonymkode: e7d43...709
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 19.26): Har LG vaskemaskin som er over 10 år, og er kjempefornøyd. Vasker godt og er såpass gammel at den ikke må bruke en halv dag på en enkel vask. Er også fornøyd med vår Bosch tørketrommel. Tøyet blir tørt, og den er enkel å holde fri for lo. Anonymkode: f48fe...e5d AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 9.22): Har Bosch serie 6 i både vaskemaskin og tørketrommel. Er veldig fornøyd med begge. Anonymkode: 0c4b3...e96 Jeg har nettopp kjøpt en tørketrommel fra bosch, og den lukter veldig når jeg bruker den. Har dere merket noe til det? Er det kanskje bare fordi den er ny? Anonymkode: e7d43...709
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 16.32): Jeg har akkurat kjøpt en serie 6 tørketrommel, men den ble veldig varm i bruk og det lukter veldig mye av trommelen. Har du opplevd det? Anonymkode: e7d43...709 Nei, det har jeg ikke gjort. Den vi har blir ikke varm og ikke noe lukt heller. Den gamle vi hadde derimot, den ga fra seg mye varme. Men ikke den nye vi har nå. Anonymkode: 0c4b3...e96
Skyblue7 Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har vaskemaskin og tørketrommel fra AEG, strålende fornøyd! Spesielt fornøyd med tørketrommelen. Jeg og exen kjøpte Samsung i 2016, i en dyr serie (med wifi ++), var utrolig misfronøyd med de. Klærne ble aldri tørre i tørketrommelen, og man fikk sur lukt av klær om man ikke hengte de opp 2 sekunder etter tørkingen var ferdig. Hos AEG får man selv velge tørkegrad 👌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå