AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Har hørt så mye dårlig om plantene på plantasjen..er det hold i det? Bør man unngå å kjøpe plantene der? Anonymkode: 4425e...1f1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt så mye dårlig om plantene på plantasjen..er det hold i det? Bør man unngå å kjøpe plantene der? Anonymkode: 4425e...1f1 Dunk litt i potten så ser du om det kommer småfluer eller om noe beveger seg i jorda. Sjekk også for spinnmidd. Men dette gjelder jo i alle blomsterbutikker. Har masse inneplanter fra plantasjen, ikke noe å si på hverken holdbarhet eller kvalitet. Anonymkode: cfff9...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Jeg har kjøpt nesten alle de grønne inneplantene mine der, og mange av dem er nå 5-10 år. Jeg tror det spiller mer rolle hvordan du steller dem, enn hvor du kjøper dem 🙂 Anonymkode: a8e04...338 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Kjøpte to grønne planter på Plantasjen i fjor høst; den ene er nå full av brune lus, den andre har midd... Men jeg har også eldre planter som har vært sykdomsfrie. Det er fare for sykdommer på planter fra Plantasjen, men i hvor stor grad plantene blir angrepet kommer også an på hvor godt man steller med dem selv, slik at plantene opprettholder sin motstandskraft. Anonymkode: ab618...e9c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Fått hærmygg med hjem flere ganger, så nå bytter jeg jord på dem før jeg tar dem inn Anonymkode: 1694b...fca
Rucula Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 jeg er veldig fornøyd med plantene fra plantasjen. Aldri opplevd noe feil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå