miaen Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Skal kjøpe strømper... skal ikke de være hvite ?
Kristin S Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kjøpte i samme farge som kjolen. Ivory..
Lassie Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg helt enkle hvite stay-up på Lindex til 69kr. De er hvite, men de er såpass gjennomsiktige likevel at de passer til min kjole som er i den lyseste typen ivory. Dessuten vil jo ikke strømpene vises i den lang kjole iallfall, så for meg var det mer viktig at de matchet undertøyet som er hvitt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg helt enkle hvite stay-up på Lindex til 69kr. ← Lurt! *notere*
Søta Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Da ville jeg prøvd å bruke et par stayups fra cubus en dag før bryllupet... MANGE stayups sklir lett ned - og det er kjipt på bryllupsdagen... Ville invistert i et par fra en ordentlig undertøysbutikk.. de koster bare rett rundt 100,- Husk å kjøp 2 par! (om de skulle rakne / skli ned eller noe...) Ikke smør bena med fuktighetskrem, da sklir de lettere ned!
IdaC Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg kjøpte hvite (lys ivory, ikke krithvite) stay-ups fra orlobu, de holdt seg der de skal hele dagen. Jeg også tenkte at det ikke var viktig med fargen på strømpene, men faktisk, så synes dem både på en del bilder og på video, dette fordi jeg måtte løfte slepet da jeg gikk ute og opp og ned trappene, og da ble kjolen løftet litt. Å kjøpe to par var noe av de lureste jeg hadde gjort, for da min mor skulle hjelpe meg med å få dem på, henger den seg så klart oppi ringen hennes og rakner, og jeg tror jeg hadde fått hysterisk anfall der og da, dersom jeg kke hadde hatt det ekstra paret
Lassie Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Lurt å kjøpe to par, ja! Det har ikke jeg tenkt på!
miaen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2005 da har jeg kjøpt strømper, kjøpte de på netty..de ble ivory, passer til undertøyet eg kjøpte.. Kjøpte alt på netty.. Har ikke stay ups, men strømper som festes til undertøyet. Orker ikke sånne som sklir ned, vært borti det før ja.... Og jeg kjøpte to par, får levere inn den ene hvis den e helt uåpnet. Kjøpte to, fordi eg får sikkert nok bryllupsnerver, om jeg ikke skal bekymre meg for hull i strømpene...
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 da har jeg kjøpt strømper, kjøpte de på netty..de ble ivory, passer til undertøyet eg kjøpte.. Kjøpte alt på netty.. Har ikke stay ups, men strømper som festes til undertøyet. Orker ikke sånne som sklir ned, vært borti det før ja.... Og jeg kjøpte to par, får levere inn den ene hvis den e helt uåpnet. Kjøpte to, fordi eg får sikkert nok bryllupsnerver, om jeg ikke skal bekymre meg for hull i strømpene... ← Kor mye måtte du betale for strømper og undertøy på Netty?? Så flott at ein får levere strømper inn igjen, forresten!!!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg anbefaler på det varmeste å bruke strømper som festes i undertøyet! Det er kjempebehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå