AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hmenadde det noe for seg? Anonymkode: 4b137...573
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 kommer litt an på hva du mener med å ikke like vogn. Jeg har hatt to «trillebabyer» som fra ca 2 mnd våknet sekundet vognen sto stille. Med Sleepytroll har jeg kunne sette vognen fra meg utenfor en kafé og rukket å kjøpe en takeaway-kaffe uten at babyen våknet, men ikke så mye mer enn det i starten. Babyene merka liksom at det var falsk trilling 😜 men gradvis har jeg kunne gått til å legge dem i vogna for dupp med kun sleepytroll på, og så har de sovet en times tid. For å forlenge duppen har jeg derimot vært nødt til å trille mer. men om babyene hater vogna selv om du triller vil jeg ikke tro den hjelper deg så mye enda, men plutselig så liker de vogn! Har sett det blant venners barn. Noen ikke før de bytter fra bag til sittedel, men det er jo ikke kjempelenge til. Anonymkode: 69671...4d4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Ikke så lenge hn hatet vogna, men etter at hn begynte å like vogn og kunne sove i den trillende, kunne vi etterhvert forlenge lurene noe med rocker. Først da han var over året kunne vi bruke bare rocker. Anonymkode: f69e4...480
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 For oss var den en livredder. Vi gikk og gikk og gikk og gikk og gikk i timesvis til slutt, før vi kjøpte den og hun sovnet på 10 minutter på balkongen. Anonymkode: ecb3e...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå