Gjest m@msen Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 I dag har min 7 mnd gamle pus, Tigergutt blitt kastrert. Var hos dyrlegen i dag pga at han ikke klarte å sette ned fremlabben. Han har fått en betennelse der, har antagelig blitt bitt eller klort av en annen katt. Han er ikke så mye ute for det vil han ikke, må "kaste" han ut for at han skal komme seg litt ut om dagen. Så derfor er han ikke så motstansdyktig siden han ikke er så mye ute. Så siden vi var der så ble han kastrert i samme slengen, har prata på det ei stund men det har ikke blitt noe av. Nå er han ganske groggy, ser ut som at han er drita full. I sta sov han i doen sin. Også lå han å spiste mat. Synes synd på han, men jeg synes det er viktig og kastrere /sterilisere katter. Har ikke så mye til overs for at det skal bli så mange villkatter. Så nå føler jeg at jeg har gjort min "plikt" for å forhindre det.
Mrs. K Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Her i huset blir hankattene også kastrert.
sixx Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Han kvikner til etterhvert. Enig med deg i vuderingen av å kastrere.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Bra at du har tatt valget å kastrere\sterilisere. Det er nok av puser som trenger sårt ett hjem! mvh
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Stakkars, han hørtes stusselig ut...Ligger å spiser...Naaahhh.... Ikke moro å se at dyra er i den tilstanden Men, det er jo absolut lurt! Har to kattungejenter, skal nok sterilisere dem også etterhvert... Gruer meg...Men, det må til.Er ikke villkattfan jeg heller! Den ene min ble nemlig funnet ute, mistet moren sin stakkars (sikkert påkjørt eller bare forlatt dem) så jeg ser godt forskjell på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå