AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Han er tidlig i 20årene og jeg er 32. Han viser litt interesse og jeg spurte om det gjorde noe med aldersforskjellen. Han sa nei ikke hvis det var den rette dama. Men i et forhold kunne fet bli litt mye. Vil jan mest sannsynlig ha sex med meg? Hvordan er unge menn sexmessig? Anonymkode: 12aff...6bd
Adrenalina1 Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Det er ikke bare unge menn. De fleste menn, uansett alder er kun ute etter å få seg noe. Ta det fra ei som har levd en stund. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 19 minutter siden, Adrenalina1 said: Det er ikke bare unge menn. De fleste menn, uansett alder er kun ute etter å få seg noe. Ta det fra ei som har levd en stund. Det er en misforståelse. De fleste menn ønsker forhold. Forskjellen på menn og kvinner er at menn i mye større grad gjerne har masse tilfeldig sex på veien til denne kjæresten, og gjerne har betydelig lavere krav til en sexpartner enn til en kjæreste. Anonymkode: 87c23...c14 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en misforståelse. De fleste menn ønsker forhold. Forskjellen på menn og kvinner er at menn i mye større grad gjerne har masse tilfeldig sex på veien til denne kjæresten, og gjerne har betydelig lavere krav til en sexpartner enn til en kjæreste. Anonymkode: 87c23...c14 Ja, selv ligger de som oftest med alle de har sjans på. Jo flere jo bedre. Men det er kun greit når det er dem selv, det er uaktuelt å bli kjæreste med en kvinne som gjør det samme. Anonymkode: 0028b...312 2
sicario Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvordan er unge menn sexmessig? Anonymkode: 12aff...6bd Nå har jeg aldri hatt sex med menn. Men om det kan sammenlignes med kvinner, så er det ofte slik at jo yngre man er, jo «dårligere» er sexen. Som med veldig mye annet her i livet, så bidrar modenhet, erfaring og selvsikkerhet positivt. Også når det gjelder sex. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Han la meg til på facebook og snap, så er det kanskje fordi han er intr i et ligg med meg da. Siden jeg også er noen år eldre, tennes han muligens på det😄 Anonymkode: 12aff...6bd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Ut fra tråden er det du som viser mest interesse. Kan du ikke bare ligge med han da? Anonymkode: 85787...b6d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 48 minutter siden, Adrenalina1 said: Det er ikke bare unge menn. De fleste menn, uansett alder er kun ute etter å få seg noe. Ta det fra ei som har levd en stund. Tøys. Nå er jo sex en del av pakka selvsagt, men de aller fleste menn vil helst ha en kjæreste og synes det er mer enn nok å forholde seg til én kvinne. De som ligger rundt er mest høylytte og har vært bortpå "alle", men de aller fleste menn er enten i et langvarig forhold eller 100% single (altså null sexpartnere i singelperioder). Jeg kjenner nesten ingen menn med mange sexpartnere, de aller fleste har vært i et lite antall forhold helt fra ung alder. Anonymkode: b25ca...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 sicario skrev (12 minutter siden): Nå har jeg aldri hatt sex med menn. Men om det kan sammenlignes med kvinner, så er det ofte slik at jo yngre man er, jo «dårligere» er sexen. Som med veldig mye annet her i livet, så bidrar modenhet, erfaring og selvsikkerhet positivt. Også når det gjelder sex. Nå ja, litt enig litt uenig. De beste sexpartneren er de mest oppmerksomme (kombinert med villskap). Det hjelper derfor ikke å finne seg en selvsentrert fyr på førti-femti i håp om at han skal være god i senga på grunn av "erfaring og alder". Der har jeg brent meg, hvert fall. Første steg for å pule noen for min del er å forsøke å være om de er oppmerksomme, om de skjønner sosial dynamikk, samtidig som de har selvsikkerhet. Man får fort en følelse av om de har det eller ikke. Anonymkode: 646f1...c28 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er tidlig i 20årene og jeg er 32. Han viser litt interesse og jeg spurte om det gjorde noe med aldersforskjellen. Han sa nei ikke hvis det var den rette dama. Men i et forhold kunne fet bli litt mye. Vil jan mest sannsynlig ha sex med meg? Hvordan er unge menn sexmessig? Anonymkode: 12aff...6bd Til spørsmålet. Den jeg har hatt best sex med var 24. Da var jeg 29. Han var ute etter et forhold (hvem er ikke ute etter den rette?), men det var ikke meg, og jeg var ikke interessert i ham på den måten heller. Han forelsket seg faktisk i venninna mi, som da var 32. De fleste mennesker er både ute etter den rette samtidig som de kan ha sex på veien til de finner vedkommende. Man prøver og feiler og sex er en del av prosessen, og digg uansett. Vi behandlet hverandre veldig fint den tiden, men var begge klare på at det ikke var noe mer. Anonymkode: 646f1...c28 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ut fra tråden er det du som viser mest interesse. Kan du ikke bare ligge med han da? Anonymkode: 85787...b6d Hvordan i all verden skal jeg klare å få han med på det?😬😬 Anonymkode: 12aff...6bd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 Nei. Så unge menn vil helst ligge i fanget ditt når du stryker dem i nakken, mens de kan få suge på puppen din. Anonymkode: 873ee...090
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 Hjernene deres er ikke nok utviklet enda. Men noen få har utviklet empati og har sterkere kjærlighet så ingen fasit her. Anonymkode: 91044...465
Bamseklemmer Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han la meg til på facebook og snap, så er det kanskje fordi han er intr i et ligg med meg da. Siden jeg også er noen år eldre, tennes han muligens på det😄 Anonymkode: 12aff...6bd Face og snap? ...da er han kåt på deg ja.. han tenner på milfs, og du ser utrolig bra ut. Det er en enkel sak for deg å få han til sengs, bare få han litt kåt på snap først, så sier han ikke nei✔️
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Face og snap? ...da er han kåt på deg ja.. han tenner på milfs, og du ser utrolig bra ut. Det er en enkel sak for deg å få han til sengs, bare få han litt kåt på snap først, så sier han ikke nei✔️ 😂 Men han er utrolig treig på snap til tider. Kan ta timer før han åpner og ser. Men noen ganger er han på da. Han la meg til kanskje mest fordi han var nyskjerrig. Åpner snap to ganger gjør han også, alltid... Lagrer også bildene av og til. Anonymkode: 12aff...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 Jeg er snart 38 og er først og fremst ute etter sex, som skyldes manglende interesse fra damer over mange år. Jeg vet også at jeg ikke er særlig aktuell for de interessante damene når de får vite mer om meg, så alt i alt er det nok sex eller ingenting. Skal litt til for at jeg skal gidde et forhold. Anonymkode: dcd7a...5e8
Bamseklemmer Skrevet 7. mars 2022 #17 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😂 Men han er utrolig treig på snap til tider. Kan ta timer før han åpner og ser. Men noen ganger er han på da. Han la meg til kanskje mest fordi han var nyskjerrig. Åpner snap to ganger gjør han også, alltid... Lagrer også bildene av og til. Anonymkode: 12aff...6bd Litt spesiell da hvis han screenshooter snappen din.. det er jo egentlig ikke lov hvis det er sensuelle bilder. Det er jo regler på dette... Han lagrer jo bilder for å ronke av dem. Mulig du synes det er greit da, men han bør jo la snoppen vente til dere blir treffes. Men helt klart.. du må bare terge på han ereksjon og fortelle at han ikke skal screenshoote. Jeg er bare redd han er for sjenert til å knulle deg, du kan virke for heit også, og at han er redd for å ikke klare å tilfredstille deg nok. I slike forhold er det iallefall viktig å få til en god fortrolig samtale, kanskje med litt vin i glasset for å få tunga til å gå fritt uten hemninger... Jeg har stor tro på at dere finner tonen sammen, bare gå litt forsiktig frem... Jeg glemmer aldri min første milf, hun var så forståelsesfull og lærte meg alt🖤
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): du må bare terge på han ereksjon og fortelle at han ikke skal screenshoote Det er da vel ikke noe problem å hinte om erotikk og sex, uten å vise hverken høna eller ansiktet? Én liten blondekant, så leder hun samtalen akkurat dit hun vil. Anonymkode: 55b94...f9d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #19 Skrevet 7. mars 2022 sicario skrev (6 timer siden): Nå har jeg aldri hatt sex med menn. Men om det kan sammenlignes med kvinner, så er det ofte slik at jo yngre man er, jo «dårligere» er sexen. Som med veldig mye annet her i livet, så bidrar modenhet, erfaring og selvsikkerhet positivt. Også når det gjelder sex. Så det er fort jeg som må ta initiativet?;) Anonymkode: 12aff...6bd
sicario Skrevet 7. mars 2022 #20 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er fort jeg som må ta initiativet?;) Anonymkode: 12aff...6bd Initiativ er jo bare positivt det. Værste som skjer er å få et nei🤷🏼♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå