Amager Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har rotet bort alt unntatt selve testen - har ikke pinne eller den du rører pinnen i. Bestemte meg derfor for å spytte på testen(😅). Den ble positiv. Korona eller feilreg positivt fordi jeg ikke tok testen riktig? Noen idéer?
GammelKaktus Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg vil tror at den er positiv når den ble positiv. Ta en ny.
rosemarin Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Amager skrev (På 7.3.2022 den 13.56): Jeg har rotet bort alt unntatt selve testen - har ikke pinne eller den du rører pinnen i. Bestemte meg derfor for å spytte på testen(😅). Den ble positiv. Korona eller feilreg positivt fordi jeg ikke tok testen riktig? Noen idéer? Det anbefales jo å ta testen i halsen, og spytt kan jo harkes jo opp fra halsen så det blir vel ca det samme?🤪 Endret 8. mars 2022 av rosemarin
2sommerfugler Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Amager skrev (På 7.3.2022 den 13.56): Jeg har rotet bort alt unntatt selve testen - har ikke pinne eller den du rører pinnen i. Bestemte meg derfor for å spytte på testen(😅). Den ble positiv. Korona eller feilreg positivt fordi jeg ikke tok testen riktig? Noen idéer? Har du prøvd å ta en ny? Jeg vet at jeg fortsatt har virus i kroppen så jeg prøvde dette nå for morro skyld, men min ble ikke positiv
Anbefalte innlegg