AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 altså, jeg kan skjønne utroskap dersom man ikke er fornøyd i forholdet. Men hva med de som faktisk er lykkelig med den partneren, og ikke hadde dumpet henne/han for noen, men likevel er utro? Hva foregår i hodet på slike mennesker? Jeg vil bare ha et anstendig svar. Fant ut at partneren min har vært utro, og når jeg fant dette ut, gråt han så sykt mye, og truet med å ta livet sitt, og sier at han ikke så for seg at han elsket meg så mye. Men når jeg spurte han om den han var utro med var en potensiell partner, var det absolutt ikke slik. Han sa at det kun var seksuelt, og at han aldri kunne inngått et forhold med henne uansett hva? jeg forstår ikke hvordan et er mulig å være utro mot en du elsker, og særlig med en som du ikke ser en fremtid med???? Anonymkode: 3c203...055 1 2
Gjest Celina holmkold Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Mange tar personen de er med forgitt, og tror at personen aldri vil forlate dem uansett. Det beste du kan gjøre, er å forlate uansett. De lærer ikke på en annen måte
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi man kan. Anonymkode: 1758b...d12 Høres helt rart ut å være utro fordi man kan. Anonymkode: 3c203...055 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Fordi de får en tenning av å bedra partneren. Det er perverst og sykt. Anonymkode: 50a13...32d 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Det er "noe annet", har ikke noe med å skulle få tenning av å bedra eller såre noen. Anonymkode: b1d99...784 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Setter egen kortsiktige tilfredsstillelse over alle andre. Dårlig impulskontroll. Mangelfull evne til å elske. At han nå truer med å ta livet sitt fordi "han elsker deg så høyt", det er mest sannsynlig bare manipulasjon. Visste ikke hva han hadde før han var i ferd med å miste det, buhuuuu. Anonymkode: c6911...775 10 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er "noe annet", har ikke noe med å skulle få tenning av å bedra eller såre noen. Anonymkode: b1d99...784 Så dum er det ingen som er. Det er bare en unnskyldning fordi de ikke tør å innrømme hvor ekle de er. Anonymkode: 50a13...32d
Vinterjenta Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi man kan. Anonymkode: 1758b...d12 Dette. Kjente en som var kronisk utro. Likevel "elsket" han dama si.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 De fleste er egentlig ikke er fornøyd med forholdet sitt, man får ikke dekt alle behov. Mange menn har veldig sterke drifter. Kanskje det er praktisk på flere måter, økonomisk, glad i kona og familie etc Anonymkode: e49af...ec5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste er egentlig ikke er fornøyd med forholdet sitt, man får ikke dekt alle behov. Mange menn har veldig sterke drifter. Kanskje det er praktisk på flere måter, økonomisk, glad i kona og familie etc Anonymkode: e49af...ec5 Men i mitt tilfelle hadde han faktisk ikke noen forpliktelser for meg. Jeg har ikke barn, er ikke gift og bodde ikke sammen med han da? Anonymkode: 3c203...055 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste er egentlig ikke er fornøyd med forholdet sitt, man får ikke dekt alle behov. Mange menn har veldig sterke drifter. Kanskje det er praktisk på flere måter, økonomisk, glad i kona og familie etc Anonymkode: e49af...ec5 Han kunne jo faktisk bare ha forlatt meg? Anonymkode: 3c203...055 1
Vinterjenta Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste er egentlig ikke er fornøyd med forholdet sitt, man får ikke dekt alle behov. Mange menn har veldig sterke drifter. Kanskje det er praktisk på flere måter, økonomisk, glad i kona og familie etc Anonymkode: e49af...ec5 Nei, de vil ha i pose og sekk. Familieliv og singleliv. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): altså, jeg kan skjønne utroskap dersom man ikke er fornøyd i forholdet. Men hva med de som faktisk er lykkelig med den partneren, og ikke hadde dumpet henne/han for noen, men likevel er utro? Hva foregår i hodet på slike mennesker? Jeg vil bare ha et anstendig svar. Fant ut at partneren min har vært utro, og når jeg fant dette ut, gråt han så sykt mye, og truet med å ta livet sitt, og sier at han ikke så for seg at han elsket meg så mye. Men når jeg spurte han om den han var utro med var en potensiell partner, var det absolutt ikke slik. Han sa at det kun var seksuelt, og at han aldri kunne inngått et forhold med henne uansett hva? jeg forstår ikke hvordan et er mulig å være utro mot en du elsker, og særlig med en som du ikke ser en fremtid med???? Anonymkode: 3c203...055 Fordi livet i verden er biologisk og basert på seksuell tiltrekning mellom mann og kvinne, ikke mellom mann og kone. (Noen tiltrekkes av andre kjønn osv, men sånn i hovedsak er det slik.) Anonymkode: aad2b...aec
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han kunne jo faktisk bare ha forlatt meg? Anonymkode: 3c203...055 Han er helt sikkert glad i deg. Men har andre behov? Anonymkode: e49af...ec5
Silva Pluvialis Skrevet 7. mars 2022 #17 Skrevet 7. mars 2022 For en utrolig manipulerende type. Først er han utro, så gråter han og truer med selvmord fordi han blir tatt. Utrolig usjarmerende. 7 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Fordi man tenker at man ikke blir avslørt. Og «fornøyd i forholdet» betyr ikke at man ikke har andre lyster og ønsker, begjær eller hemmeligheter. At én person kan tilby alt et annet menneske kan tenke på igjennom livet, er bare umulig. På samme måte som du ikke bare har én venn, eller elsker kun ett av dine søsken eller kun kan ha ett barn fordi det er nok. I tillegg kan ikke et forhold tilby spenningen ved en ny sexpartner, bekreftelse fra et ny, prøve noe nytt, ha hemmeligheter osv osv som noen rett og slett ikke klarer å motstå. Det har med moral å gjøre, ikke kjærlighet. Han elsker deg sikkert, men har ingen moral. Anonymkode: 9e8b3...889 10 1
Gjest Ashy Skrevet 7. mars 2022 #19 Skrevet 7. mars 2022 (endret) Noen tror at de kan få i både pose og sekk, og gjøre hva de vil uansett. Vil også tror at det er mange som gjør det for bekreftelse. Endret 7. mars 2022 av Ashy
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #20 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han kunne jo faktisk bare ha forlatt meg? Anonymkode: 3c203...055 Du tilbyr sikkert en hel del ting som han har behov for / trenger / setter pris på. Truslene om å ta livet av seg er stygge, det er manipulasjon for å få deg til å bli. Både utro og manipulator tyder på at han ikke er verdt å satse på, fordi du og dine følelser ikke ser ut til å ha hatt særlig betydning. Han virker egoistisk og bare opptatt av seg selv. Anonymkode: 26ac3...43f 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå