Gå til innhold

Ser mishandlet ut etter botox. Klage?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle ta litt botox rundt øynene for å dempe rynker litt. Dette resulterte i blåveis rundt hele det ene øyet. Jeg er helt mørk lilla, gul og blå. Det går som en sirkel rundt hele øyet og jeg må sminke meg mye for å gå ut døren, og til tross for det syns det. Jeg har måttet droppe avtaler og holdt meg borte fra jobb. Det ble utført på torsdag og i dag er det virkelig stygt. Jeg ser mishandlet ut.

Jeg fikk et symbolsk prisavslag, og jeg vet at det er en risko for hevelse eller blåmerkr   men dette syns jeg var ekstremt og lurer på om jeg skal be om refusjon og en unnskyldning fra klinikken. Jeg vil aldri tilbake, men jeg mangler de to siste dosene. Jeg stoppet behandlingen pga. smerte. Behandleren trykket hardt på det ene stedet han hadde stukket, og det gjorde veldig vondt, og i det hen gjorde det, skjønte jeg at det hadde gått galt.  

Det var en ny behandler, og jeg tror de burde følge med litt bedre og gi hen mer opplæring. Jeg følte meg som en forsøkskanin

Anonymkode: 2b0e5...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det samme skjedde med meg, har tatt Botox rundt øynene to ganger før, men den tredje gangen gikk det veldig galt. Som du fikk jeg et svært blåmerke ved øye, så helt forferdelig ut som om noen hadde gitt meg en svær blåveis, blåmerke ble større for hver dag!

Jeg fikk et avslag på 200/250 kr. Jeg tok botoxen 10 dager før jeg skulle på et event, men måtte droppe det for jeg så ut som noen hadde mishandlet meg. Gikk ikke an å sminke over heller, holdt meg hjemme å turde knapt å gå på butikken, heldigvis var jeg sykemeldt på det tidspunktet så jeg slapp å gå på jobb seende slik ut, jobber som resepsjonist så hadde uansett ikke gått på jobb om jeg ikke hadde vert sykemeldt. Jeg føler virkelig med deg, risken for blåmerker er der jo, men at blåmerke er såpass stort at det dekker hele øyet, så burde behandler gi et kraftig avslag til eventuell neste behandling. Du var ikke tilfeldigvis hos Skjønnhetslegen å satte botox?

Anonymkode: c12c4...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det samme skjedde med meg, har tatt Botox rundt øynene to ganger før, men den tredje gangen gikk det veldig galt. Som du fikk jeg et svært blåmerke ved øye, så helt forferdelig ut som om noen hadde gitt meg en svær blåveis, blåmerke ble større for hver dag!

Jeg fikk et avslag på 200/250 kr. Jeg tok botoxen 10 dager før jeg skulle på et event, men måtte droppe det for jeg så ut som noen hadde mishandlet meg. Gikk ikke an å sminke over heller, holdt meg hjemme å turde knapt å gå på butikken, heldigvis var jeg sykemeldt på det tidspunktet så jeg slapp å gå på jobb seende slik ut, jobber som resepsjonist så hadde uansett ikke gått på jobb om jeg ikke hadde vert sykemeldt. Jeg føler virkelig med deg, risken for blåmerker er der jo, men at blåmerke er såpass stort at det dekker hele øyet, så burde behandler gi et kraftig avslag til eventuell neste behandling. Du var ikke tilfeldigvis hos Skjønnhetslegen å satte botox?

Anonymkode: c12c4...d44

Det var et sted i sentrum av Oslo, ikke Skjønnhetslegen.

Min faste behandler var i perm, og jeg var i utgangspunktet skeptisk. Jeg spurte da jeg bestillte " er hen dyktig? Jeg er skeptisk. Har hen mye erfaring" Og de vektla at hen i aller høyeste grad var dyktig. Jeg merket usikkerheten lang vei da hen startet. Jeg syns ikke botox er særlig pent, men en ok løsning i moderate mengder fordi jeg sliter med å akseptere å eldes, enn så lenge. Men jeg har blitt bedre. Så kanskje dropper jeg de siste 2 dosene. Det er ganske så uakseptabelt å la en person sette dette uten 4-øynes kontroll når de er så ferske. Tenker jeg skal være heldig om blåveis er alt som gikk galt.

10 dager er lenge! Du gikk til samme behandler igjen?

Anonymkode: 2b0e5...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Newsflash: Alle som tar kosmetiske inngrep ser ut så de har blitt mishandlet. Ingen sympati 😂

Anonymkode: 212f5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be om halv pris på neste behandling hos din faste behandler. Hevelsen din har gitt seg om noen dager, hen har satt litt feil vinkel/dybde.

Anonymkode: 1bc1a...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å få blåmerker etter Botox. 
det går bort etter få dager. Enig i at klikken burde gi deg en stor rabatt eller refund hvis du fikk mer blåmerker enn det som er vanlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en risiko for å få blåmerke etter botoxinjeksjon, det må du nok leve med. Det som ikke var så greit er at du ble behandlet av en som tydeligvis er har lite/ingen erfaring….. Fikk vedkommende rettleiing/hjelp underveis, brukte de is på området før stikk? På salongen som jeg bruker får ikke de nye stikke før etter 1 år med observasjon og opplæring - dette for at kunder skal føle seg trygge.

Anonymkode: f7343...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har det seg slik at på noen er det vanskelig å ikke treffe blodårer, og enkelte igjen får lett blåmerker - jeg er en slik, og hver 10 uke får jeg satt botox pga kronisk migrene - så dette er en helt vanlig greie - men heller "mishandlet" noen dager enn å leve med smerter som begrenser deg på alle områder.. 

Anonymkode: 5b600...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...