AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hei! Jeg står nå fremfor en barnefordelingssak. Jeg har advokatforsikring i fagforbundet og har vært i kontakt med HELP. Blir oppringt av en advokat iløpet av dagen/morgendagen. Er det noen som har erfaring med å bruke advokat via fagforbund? Jeg bor langt unna Oslo så jeg forstod det slik at alt av møtet vil foregå over tlf, videosamtaler og Mail (forutenom feks hovedforhandling). Takk på forhånd Anonymkode: ccc9f...532
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Ikke erfaring, men etter å ha lest vilkårene til den forsikringen gikk jeg bort fra fagforbundet. Les vilkårene. Å ha en advokat som ikke er lokal i en barnefordelingssak er ikke noe problem. Hadde selv advokat fra andre siden av landet. Anonymkode: fb606...70e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har. Bor på andre siden av landet. Vi har snakket litt på tlf og mailer. Er veldig fornøyd Anonymkode: 82ba3...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Har du hatt forsikringen 6 mnd før oppstart på sak? De har karantene tid på 6 mnd. Jeg er veldig fornøyd som jeg skrev over. Men tror de har ganske mange saker. Og ergo mindre tid til å gi god tid. Jeg er mor i sak og usikker, så har stilt mange spm og vært usikker. Har opplevd i perioder det har gått en stund før jeg har fått svar og mailene har av og til vær litt korte. Men i rettsmøtet har advokaten hatt stålkontroll og vært flink i prosesskriveven. Betalte egenandel på 3000kr. Anonymkode: 82ba3...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå