Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 21. oktober 2009 #21 Skrevet 21. oktober 2009 fins det da kondomer varierer i lengden?
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 21. oktober 2009 #22 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg husker første gang jeg skulle bruke dong. Jeg kjøpte en pakke med Profil og satte i gang. Til min store forbauselse virket kondomen vanvittig trang og vanskelig å få på. Jeg ble egentlig bare fornøyd med meg selv, og trodde kuken var større enn tidligere antatt, men etter nærmere evaluering viste det seg at jeg rullet kondomen på feil vei. Konklusjon: - Mål kølla og kjøp en kondom i henhold til målene; - Rull kondomen på riktig vei.
Gjest Gjest_Jonas_* Skrevet 22. oktober 2009 #23 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg også har hatt det samme problemet. Nå bruker ikke vi kondomer til vanlig, men etter at samboer`n hadde født så skulle vi prøve oss med kondomer. Og da kjøpte jeg "den knudrete" varianten... Nøkken? Fy f*en som jeg sleit med å få den på! Det gikk til slutt, men kan ALDRI tenke meg at det skal være så trangt assa! Sikker på at penis ble en cm eller 2 tynnere.... Så den gikk fort av igjen. Jeg mener selv at jeg har en helt gjennomsnittlig penis, kanskje LITT tykkere en normalen (?!) men at det skulle være SÅ vanskelig å få på en standardkondom hadde jeg aldri trodd.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #24 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg også har hatt det samme problemet. Nå bruker ikke vi kondomer til vanlig, men etter at samboer`n hadde født så skulle vi prøve oss med kondomer. Og da kjøpte jeg "den knudrete" varianten... Nøkken? Fy f*en som jeg sleit med å få den på! Det gikk til slutt, men kan ALDRI tenke meg at det skal være så trangt assa! Sikker på at penis ble en cm eller 2 tynnere.... Så den gikk fort av igjen. Jeg mener selv at jeg har en helt gjennomsnittlig penis, kanskje LITT tykkere en normalen (?!) men at det skulle være SÅ vanskelig å få på en standardkondom hadde jeg aldri trodd. Hvis jeg ikke husker helt feil, er Nøkken faktisk litt videre en de andre standardkondomene. Så hvis du hadde prøvd f.eks Profil, hadde det nok vært enda verre.
Gjest storvokst Skrevet 25. oktober 2009 #25 Skrevet 25. oktober 2009 min erfaring er at de ruller av igjen(automatisk), etter jeg har rullet de på.. og det etter mye knot.. jenter har også prøvd.. men dette er er standardkondomer.. jeg er 14-15 rundt og litt over 20 lang, da.. ender med at hun begynner på piller etter en periode med seksuell frustrasjon og kreativ sex.. men fy! da er det godt å komme inn i varmen:) nesten verdt å vente..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå