Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #1 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei Har fått meg en ny kjæreste og i den forbindelse måttet begynne å bruke kondom(10 år siden sist jeg brukte noe sånt). Problemet er at kondomene er alt for små. Dvs de er veldig trange når de skal tres på, så ille er det at det er på grensen til det smertefulle å få den på. For å ikke snakke om at det er veldig vrient - noe som ødelegger det som måtte være av romantisk stemning. Til og med etter samleiet og penis blir slapp sitter det som støpt på. Min nye kjæreste har bekreftet at min penis er mye tykkere enn normalt. Så jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Har forsøkt å finne ut av om det finnes noen kondomer som er litt romsligere/med større diameter enn normalt, men det er litt pinlig å spørre i butikken om akkurat det. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #2 Del Skrevet 28. oktober 2005 Store kondomer kan du bestille på nettet eller stikke på nærmeste Kondomeriet og kjøpe. Flaut? Du får trøste deg med at det kanskje hadde vært flauere å kjøpe "minikondomer".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #3 Del Skrevet 28. oktober 2005 Store kondomer kan du bestille på nettet eller stikke på nærmeste Kondomeriet og kjøpe. Flaut? Du får trøste deg med at det kanskje hadde vært flauere å kjøpe "minikondomer".. ← Ok, men du vet ikke om et merke? Hvor kan man eventuelt bestille på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #4 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du må nok bare søke litt etter "erotiske butikker" på nettet og se på de forskjellige kondomtypene de har.. Fant en her som ifølge beskrivelsen skulle passe bra: http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. oktober 2005 #5 Del Skrevet 28. oktober 2005 har selv samme problem, men king size kondomer fåes kjøpt på kondomeriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 2. november 2005 #6 Del Skrevet 2. november 2005 Condomi XXL er bra. Passer fint for omkrets fra 13-14 cm og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #7 Del Skrevet 3. november 2005 Er glad for at profil passer meg helt perfekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #8 Del Skrevet 3. november 2005 Vi prøvde kingsize og xxl kondomer, men de var ikke mye større enn de vanlige. Kjæresten min fikk fortsatt vondt av å ha de på. Han er ikke enorm, bare litt større enn gjennomsnittet. Så jeg synes ikke de kondomene var så mye å rope hurra for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. november 2005 #9 Del Skrevet 3. november 2005 Dette problemet har aldri jeg hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #10 Del Skrevet 4. november 2005 Dette problemet har aldri jeg hatt. ← Ikke jeg heller! Hvis man er i fast forhold og at begge holder seg på matta er det ingen problem Trur ikke jeg har brukt kondom siden jeg var ungdom...ta en pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest t Skrevet 15. november 2005 #11 Del Skrevet 15. november 2005 på www.condomania.com kan du bestille den størrelsen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt24 Skrevet 15. november 2005 #12 Del Skrevet 15. november 2005 Angående kondomstørrelse: Enrique Iglesias har visstnok planer om å lansere sine egne minikondomer. Han klager over at han ikke finner små nok. Synes det er ganske tøft av ham (Nei, ingen kilde. Prøv google.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #13 Del Skrevet 16. november 2005 Condomi XXL er bra. Passer fint for omkrets fra 13-14 cm og opp. ← Ikke så veldig mye oppover da? Vi prøvde å gå over til kondomer da jeg var lei av p-piller, men de var altfor trange for kjæresten min. Fikk de på, men det så ikke behagelig ut, og det var det visst ikke heller ifølge han. Så da var det tilbake på de jævla hormonene igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. november 2005 #14 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg mistenker en del som påstår at de vanlige kondomene er får små, rett ikke klarer å sette de på ordentlig.. Selvfølgelig er det noen som er såpass over gjennomsnittet at de trenger litt mer plass, men tror nok ikke det gjelder så mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. november 2005 #15 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg mistenker en del som påstår at de vanlige kondomene er får små, rett ikke klarer å sette de på ordentlig.. Selvfølgelig er det noen som er såpass over gjennomsnittet at de trenger litt mer plass, men tror nok ikke det gjelder så mange.. ← Kanskje norske menn er litt større enn gjennomsnittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. november 2005 #16 Del Skrevet 16. november 2005 Meget mulig.. Har ikke forsket så mye på emnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 16. november 2005 #17 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg mistenker en del som påstår at de vanlige kondomene er får små, rett ikke klarer å sette de på ordentlig.. ← Tja, hvor mange måter er det egentlig å sette på en kondom da ? Problemet er vel mer at man ikke kan snakke om sånne ting fordi man da prøver å "skryte på seg storkar"... Faktumet er at man trenger slett ikke å være så veldig mye over gjennomsnittlig i omkrets før vanlige kondomer begynner å være svært ubehagelig (sågar smertefull). Forhudet sitter limt til pikken og beveger seg ikke, ringen nederst på kondomet føles som ei knipetang rundt rota, og man kjenner nesten ikke kvinnen fordi presset på hodet er småvondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. november 2005 #18 Del Skrevet 16. november 2005 Slitsomt å være mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. november 2005 #19 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Tja, hvor mange måter er det egentlig å sette på en kondom da ? ← Vel, det kan jo diskuteres.. Som jeg sa, jeg tviler ikke på at mange trenger større kondomer enn Profil etc. Grunnen til at jeg i det hele tatt har tenkt på dette er fordi jeg hjalp en kompis med å finne store kondomer på nett.. Vi snakket litt rundt emnet, og han sa at Profil og de andre kondomene man får kjøpt på butikken, rett og slett sprakk før han fikk dem ordentlig på.. Lenger ut samtalen, nevner han tilfeldigvis "målene" sine og det var slett ikke over gjennomsnittet.. Endret 16. november 2005 av Milah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #20 Del Skrevet 16. november 2005 og han sa at Profil og de andre kondomene man får kjøpt på butikken, rett og slett sprakk før han fikk dem ordentlig på.. Lenger ut samtalen, nevner han tilfeldigvis "målene" sine og det var slett ikke over gjennomsnittet.. ← Vel, om de sprekker er sjansene store for at han har satt dem feil på. Problemet er, som Lestat sier, at det er vanskelig/ubehagelig å sette dem på og ha dem på... De fleste har vel prøvd å fylle en kondom med vann og sett at den tåler rimelig mye før den sprekker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå