AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Del Skrevet 7. mars 2022 Har fått vite at jeg har lave hvite blodceller, og har blitt bedt om å dra tilbake av fastlegen min for en blodprøve til da han ønsker at det er kontrollert. Er det noen som har hatt lave hvite blodceller, og har fått de opp igjen på noe måte? Tar gjerne imot tips. Jeg er 19 år og veldig redd. Anonymkode: 64260...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Del Skrevet 7. mars 2022 Du kan ikke øke mengden hvite blodceller selv på noen måte, med mindre du får en infeksjon eller blir syk . De hvite blodcellene er jo kroppens immunforsvar, kan du si. Så ved sykdom, så produserer kroppen flere celler. Hvor lavt var tallet? Flott legen sjekker det igjen! Anonymkode: cf6ce...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke øke mengden hvite blodceller selv på noen måte, med mindre du får en infeksjon eller blir syk . De hvite blodcellene er jo kroppens immunforsvar, kan du si. Så ved sykdom, så produserer kroppen flere celler. Hvor lavt var tallet? Flott legen sjekker det igjen! Anonymkode: cf6ce...971 2,3 og det skal tydeligvis ligge på 3,5 - 10,0 Anonymkode: 64260...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2,3 og det skal tydeligvis ligge på 3,5 - 10,0 Anonymkode: 64260...60f 3,5 - 10 er referanseområdet de fleste ligger innenfor, men det trenger ikke være unormalt å ligge litt utenfor, Ta kontrollprøven du 🙂 Anonymkode: cf6ce...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 3,5 - 10 er referanseområdet de fleste ligger innenfor, men det trenger ikke være unormalt å ligge litt utenfor, Ta kontrollprøven du 🙂 Anonymkode: cf6ce...971 Kan det være av underlivsinfeksjoner? Har det selv, og soppinfeksjon (tror jeg) på føttene. Anonymkode: 64260...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Del Skrevet 7. mars 2022 Kjære ts, stress ned mange av oss er utenfor referanseområdet😊jeg hadde så lavt som 1,7, tok beinmargsprøve og andre tester. Alt var ok😁og dette er ca 18 år siden. Anonymkode: c186b...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg er alltid utenfor referanseverdien på hvite blodceller på den lave siden. Ingenting i veien. Anonymkode: 9a42f...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg fikk fall i hvite blodlegemer da jeg tok medisiner jeg ikke tålte. ( Leukopeni) Det rettet seg i løpet av noen måneder da jeg hanglet og fikk alt av forkjølelser. Anonymkode: f7da0...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå