Gå til innhold

Tips til billig bærbar pc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere tips til en billig men bra bærbar? Hva er den beste billige bærbare PC-en dere vet om?

Anonymkode: 702b8...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer jo helt an på hva du skal bruke den til. Det finnes mange rimelige bærbare hos Elkjøp osv, men mye av det er ikke bygd for å vare og kan ikke oppgraderes ved behov. Kjøp heller en brukt bedrifts-pc fra itmarked.no eller regien.no (hos sistnevnte må du pass sjekke om de kommer med norsk tastatur). Bedrifter kjøper maskiner med en helt annen byggekvalitet og bytter dem ut etter få år, og da kan prisen ha sunket fra type 20.000 til 3000 kr.

Sjekk hva de har og søk opp noen tester, så finner du en maskin som holder i mange år.

Anonymkode: 37237...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Det kommer jo helt an på hva du skal bruke den til. Det finnes mange rimelige bærbare hos Elkjøp osv, men mye av det er ikke bygd for å vare og kan ikke oppgraderes ved behov. Kjøp heller en brukt bedrifts-pc fra itmarked.no eller regien.no (hos sistnevnte må du pass sjekke om de kommer med norsk tastatur). Bedrifter kjøper maskiner med en helt annen byggekvalitet og bytter dem ut etter få år, og da kan prisen ha sunket fra type 20.000 til 3000 kr.

Sjekk hva de har og søk opp noen tester, så finner du en maskin som holder i mange år.

* refurb.no, ikke regien.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/7/2022 at 10:57 PM, AnonymBruker said:

* refurb.no, ikke regien.no

Refurb.no er voldsomt overpriset i forhold til private selgere - ser at de brukte Dell-PC-ene jeg kjøpte av en privatperson som solgte mye brukt datautstyr på QXL før de la ned, koster 3-4 ganger så mye som det jeg betalte for dem.

Noen må jeg betale for lønningene til dem som driver en bedrift, så det anbefales å sjekke brukttorget på finn.no først.

Anonymkode: e1ad7...bfa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva som menes med billig  kjøpte en HP  i forrige uke HP 15-DW1414NO 15,6" BÆRBAR PC  Windows 11 på Power   kostet 3 777,-  da jeg kjøpte den  nå koster den 5 999,- men er fornøyd med den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Refurb.no er voldsomt overpriset i forhold til private selgere - ser at de brukte Dell-PC-ene jeg kjøpte av en privatperson som solgte mye brukt datautstyr på QXL før de la ned, koster 3-4 ganger så mye som det jeg betalte for dem.

Noen må jeg betale for lønningene til dem som driver en bedrift, så det anbefales å sjekke brukttorget på finn.no først.

Anonymkode: e1ad7...bfa

Klart du får det billigere privat. Jeg har kjøpt fra fra ITmarked fordi jeg får garanti, returrett og vet at varen er i orden. Det er viktig når man skal bruke tusenvis av kroner.

Skal jeg kjøpe privat ville jeg uansett kjøpe en bedriftsmodell, det er som sagt en helt annen kvalitet på slike maskiner. Har hatt nok av billige laptoper som ender med å bli dyre fordi de ryker og ikke kan repareres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...