AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Var dine svangerskap ulike? Anonymkode: e7913...302
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Har tre gutter. Magen vokste, og jeg tisset annenhver time hele sv.skapet. Ellers ingen symptomer, frisk og rask! Mulig det hadde vært annerledes med jente, siden det er hormonelt, men det får jeg aldri vite😉 Anonymkode: aae2d...bb7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Nesten ingen plager med nr 1 ( stor mage og sliten på slutten men ikke mer en man regner med). Med nr 2 hadde jeg kvalme i 20 uker og bekkenlåsning. Gravid igjen nå og ser ut som reprise av forrige gang. Har bare gutter Anonymkode: f2677...75b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 3 gutter. To svangerskap med mange plager og tøffe fødsler. Ett svangerskap uten noen plager og drømmefødsel 🤷🏻♀️😅 Anonymkode: 1fbe8...4b5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Gravid med andre (uke 31), begge jenter. Veldig like plager (lett kvalme/ trøtthet første trimester, ellers slett ikke ille). Hovedforskjellen er at dette svangerskapet fikk jeg bekkenplager allerede uke 15-16 i stedet for helt på slutten. Og at magen ble synlig mye tidligere (men jeg er ca like tung nå som jeg var på samme tidspunkt da, så tror ikke jeg ender opp mye større). Anonymkode: e1bca...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå