Gå til innhold

Hvor viktig er det at brystene kommer godt frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du er ute på forskjellige anledninger, helgefester, date, jobb

Anonymkode: 9e0fc...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 5cf40...d3c

Skrevet

Hvor viktig...? Hæ? Er du helt sprø? Det er da ikke viktig i det hele tatt. Folk skal treffe deg, ikke puppene dine!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er greit at de kommer godt fram når man ammer da:)

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å vise litt kløft alltid uansett hva jeg gjør, brystene mine har kostet en del så vil da vise dem frem også🙂

Anonymkode: 556a3...457

• Hjerte 1
Skrevet

Noen ganger har jeg utringet antrekk, andre ganger ikke. Uansett, det er bare pupper. Halve verdens befolkning har dem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenker du på kvinner eller menn da? 

Anonymkode: a6178...d2f

AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg aldri på. I mitt 32 år lange liv har jeg faktisk aldri tenkt på at brystene mine skal se sånn og sånn ut i et plagg. Så.. utviktig for min del, selv om jeg synes jeg har fine pupper.

Anonymkode: 03094...14a

AnonymBruker
Skrevet

Har store bryster og er bevisst på at jeg bruker plagg som ikke er utringede eller stramme. Hater når folk glor 🤮

Anonymkode: 2819d...78f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde såpass med pupper at jeg avogtil kunne gå i klær som fremhever feminine trekk. tenker ikke seksuelt ialefall.. mener heller ikke sånne kjempe store pupper med dyp kløft men at det er LITT der. Syntes ikke det skal være viktig for andre,  men for Egen glede og selvfølelse. Hvis det skal være et ‘’hjelpemiddel’’ for å spille på puppene sine hos det motsatte kjønn blir det helt feil. Jeg syntes det kan være kjempe sexy og feminint og fresht hvis noen kommer i en gutte t skjorte hvor ingenting vises men hvor puppene strutter litt under den guttete stilen …😄👍 desverre kan jeg bare glemme dette selv. 
mvh frøken flat 

Anonymkode: 334b3...b1d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 3.45):

Ikke viktigt! 

Anonymkode: 9db44...650

AnonymBruker
Skrevet

De trenger ikke komme frem men jeg vil de skal se ok ut i form og sånt, passe til antrekket. 

Anonymkode: 14b3b...345

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store pupper. Går aldri med utringning. Bruker BHer som minimerer dem. For meg er puppene en intim kroppsdel, og jeg syns ikke å ha dem på utstilling er pent. Like lekkert som å gå med rumpeballene ute. 

Anonymkode: 0d74d...a79

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nesten alltid med utringning. Har store fordeler og det blir varmt. Legger aldri merke til om noen ser på dem eller ikke uansett.

Anonymkode: e2a8c...562

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er opptatt av hvordan brystene ser ut i plagg, på lik linje med resten av kroppen.

Men om jeg fremhever dem eller toner dem ned, det kan jo variere.

Jeg liker ikke når puppene er det første man ser på en måte, eller det mest fremtredende "elementet", det er ytterst sjelden at jeg viser kløft og push-up bruker jeg aldri. Men er opptatt av at de skal se fine ut, at man ser formene og proporsjonene. 

Anonymkode: fd242...88c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 0.02):

Jeg er opptatt av hvordan brystene ser ut i plagg, på lik linje med resten av kroppen.

Men om jeg fremhever dem eller toner dem ned, det kan jo variere.

Jeg liker ikke når puppene er det første man ser på en måte, eller det mest fremtredende "elementet", det er ytterst sjelden at jeg viser kløft og push-up bruker jeg aldri. Men er opptatt av at de skal se fine ut, at man ser formene og proporsjonene. 

Anonymkode: fd242...88c

Dette er jo elegant tenkt. 

AnonymBruker
Skrevet

Pupper kan lett bli vulgært, men de bør antydes. Dersom du ønsker litt oppmerksomhet på en elegant måte kan du bruke et tynt kjede og et lite anheng. Et så lite anheng at en må være nærme for å se hva det er. Det vil vekke nysgjerrighet, litt som teksten enkelte har på bakruta på bilen, hvor det står "leser du dette er du for nære".  Jeg synes dessuten at et nakent bryst kan være vel så vakkert som markerte pupper.

Anonymkode: a6178...d2f

AnonymBruker
Skrevet

For min del, er det viktigere å gjemme dem. Har heldigvis ikke veldig store, men heller ikke veldig små. Kunne gjerne vært helt flat, så jeg slapp bh, men det gjør jeg altså ikke. Bh brukes for å gjemme brystvortene for min del. Syns egentlig den er ubehagelig og ekkel å ha på. Men at andre ser mine brystvorter gjennom klærne, orker jeg ikke tanken på.

De er også i veien når man trener. Samme med håret. Kunne gjerne lagt dem fra meg under ei treningsøkt, men det går jo ikke 🙈

Anonymkode: e1751...0c8

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 17.56):

Jeg liker å vise litt kløft alltid uansett hva jeg gjør, brystene mine har kostet en del så vil da vise dem frem også🙂

Er det noe å være stolt av med plastikk innabords? Ikke spesielt miljøvennlig akkurat 🙈 Tennisball i bh- hadde gjort samme nytten. Like unaturlig.

Anonymkode: d485e...300

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noe å være stolt av med plastikk innabords? Ikke spesielt miljøvennlig akkurat 🙈 Tennisball i bh- hadde gjort samme nytten. Like unaturlig.

Anonymkode: d485e...300

Deg om det, jeg er veldig glad og fornøyd med mitt valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...