AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Men jeg må søke om og ta fagbrevet og det så ut til og kunne ta ei stund. Hvordan blir det i mellomtida? Sjefen vil ansette meg etter lærlingtida. Men I tiden til jeg skal ta fagbrevet vil jeg da tjene normal lønn? Jeg kan vel ikke tjene lærling lønn når jeg er ferdig selv om fagbrevet ikke er tatt? Det kunne ta ca 4 månd før jeg kom opp til fagprøven uten at jeg vet sikkert. Anonymkode: 71fda...1d7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Ut fra det jeg har sett i bedriften jeg jobber i, fortsetter man som lærling til man får fagbrevet uansett, eller så går man over i hjelpearbeiderstilling i mellomtiden. Da tjener man litt mer enn man gjør som lærling. Anonymkode: 4cd26...f48 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ut fra det jeg har sett i bedriften jeg jobber i, fortsetter man som lærling til man får fagbrevet uansett, eller så går man over i hjelpearbeiderstilling i mellomtiden. Da tjener man litt mer enn man gjør som lærling. Anonymkode: 4cd26...f48 Da håper jeg på sistnevnte. Takk for svar. Anonymkode: 71fda...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå